از جمله کوکتل هایی که در ردیف مراقبت های مزوتراپی قرار می گیرد کوکتل درماهیل فروشگاه دکتر پن اسکین است. این کوکتل یک مراقبت کننده قدرتمند مزوتراپی است. از کاربرد های اصلی این کوکتل مرطوب کردن پوست و همچنین بسته شدن منافذ پوستی می باشد. کوکتل درماهیل حاوی هیالورونیک اسید خالص است. این کوکتل در زمینه جوانسازی پوست صورت و گردن عملکردی بسیار بی نظیر دارد. اگر بخواهیم از نظر بالینی به این کوکتل بنگریم می توان به این نتیجه رسید که کوکتل درماهیل یک فرمول مورد آزمایش قرار گرفته می باشد و از خاصیت جوانسازی عالی برخوردار است و گزینه ای بسیار مناسب جهت پوست های پیر و کم تحرک قلمداد می شود. گفتنی است که غلظت این کوکتل با وجود دارا بودن از 1 درصد اسید هیالورونیک، نسبت به سایر محلول های مزوتراپی بیشتر است.

اگر در طول زمان از این محلول استفاده کنید متوجه نتایج فوق العاده آن خواهید شد و می توانید شاهد تاثیر عالی آن در خنثی سازی چین و چروک های پوستی و حتی زخم ها باشید. فرمول بی نظیری که در کوکتل درماهیل به کار رفته است سبب بهبود هر چه زودتر اثرات زخم های گوناگون می شود. همچنین کوکتل درماهیل باعث از بین رفتن علائمی همچون کشیدگی و افتادگی پوست خصوصا در خانم های باردار، پس از زایمان می شود. فروش کارتریج میکرونیدلینگ از طریق سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

عملکرد کوکتل درماهیل به چه صورت است؟

اگر بخواهید در ارتباط با چگونگی به کارگیری کوکتل درماهیل صحبت کنیم باید بگوییم که در استفاده از این روش دکتر معالج چند سوزن کوچک را به درون پوست تزریق می کند. لایه میانی پوست مزودرم نام دارد که برخی از این تزریق ها به درون این لایه انجام می شود. استفاده از کوکتل درماهیل موجب آسیب های پوستی برطرف و نیز گردش خون به خوبی به گردش بیفتد. این کوکتل گزینه بسیار مناسبی جهت حفظ رطوبت پوستی و همچنین آبرسانی دقیق پوستی است.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()