خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی را می توانید به واسطۀ نمایندگی های فروش لوازم و مواد شیمیایی آزمایشگاهی انجام دهید. همانطور که می دانید راه اندازی محیط آزمایشگاهی نیاز به تأمین یک سری لوازم و تجهیزات تخصصی است، که تنها از طریق مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی تهیه نمائید. شیشه آلات، ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی، فیلترات، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی، مواد مصرفی، دستگاه های آزمایشگاهی و ... از جمله موارد مهمی هستند که در معاملات خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی توسط فروشگاه آزمایشگاهی علمینو در سراسر کشور مشاهده نمود.

مرکز خرید و فروش تجهیزات و مواد اولیۀ آزمایشگاهی

بسیاری از تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی به صورت وارداتی تأمین می شوند و به همین دلیل مراجعه به مراکز معتبر و مطمئن جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر به سهولت می توانید توسط فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، اقدام انواع مواد شمیایی با برندهای معتبر همچون مرک، سیگما، کارلو، آکروس و ... را در مدت زمان کوتاهی تهیه نمائید چون به عنوان یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

در نتیجۀ ارائه چنین سرویس هایی، مؤسسان آزمایشگاه می توانند انواع لوازم، مواد شمیایی، دستگاه ها و ابزارآلات را با برندهای معروف اروپایی، آمریکایی و ... تهیه نمایند. به طور کلی تمامی محیط های آزمایشگاهی پزشکی، دامپزشکی، صنعتی، پژوهشی و غیره نیازمند به تأمین شیشه آلات، ظروف پلاستیکی و غیره هستند. از این رو با مراجعه به مراکز خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی به سهولت می توانند لیستی از لوازم آزمایشگاهی را با قیمت ارزان تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی علمینو با راه اندازی سایت فروشگاهی، توانسته نیاز شما مشتریان گرامی را در سراسر کشور جهت خرید غیر حضوری تجهیزات آزمایشگاهی برآورده سازند چون به راحتی می توانند کلیۀ محصولات فروشگاه بورس فروش لوازم آزمایشگاهی را از نظر مشخصات فنی و قیمت مقایسه نمایند.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()