سی بی سی تی دندان از دیگر روش های رادیولوژی دندان به شمار می رود. امروزه دندانپزشکان با بهره گیری از نتایج تصویربرداری سی بی سی تی دندان که توانسته اند از تکنولوژی روز استفاده نمایند، بسیاری از مشکلات ایجاد شده در نواحی دهان و دندان بیماران را تشخیص داده و با بهره گیری از متدهای جدید درمان نمایند. رادیولوژی CBCT دندان توانسته امکان نمایش و تصویربرداری سه بعدی از نسوج نرم و سخت دندان ها را بدون ایجاد تغییر در اندازه ها فراهم سازند. امروزه با بهره گیری از تکنولوژی دستگاه سی بی سی تی دندان شرایط مناسبی را جهت تشخیص و طرح درمان فراهم نموده و به نوعی روند درمان بیماری را تسریع ببخشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تأمین دستگاه های کاملاً پیشرفته در حوزۀ رادیولوژی توانسته اند امکان اجرای سی بی سی تی دندان را برای بیماران فراهم سازند. از این رو به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در حوزۀ ارائه خدمات رادیوگرافی دندان در منطقۀ شرق تهران فعالیت دارد و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

اجرای رادیولوژی دندان سی بی سی تی دندان ترکیب اسکن سطح و اسکن تحت سطحی و حجمی می باشد که توانسته اند امکان تصویربرداری سه بعدی را از نواحی داخلی نواحی فک و صورت بوجود آورند. با استفاده از تکنولوژی دستگاه سی بی سی تی دندان با دقت بالا می توان مدل آناتومیکی نسوج سخت و نرم از صورت و جمجه را طراحی نمایند. بدین ترتیب توانسته اند شرایط را برای درمان بیماری و اختلالات ایجاد شده در نواحی فک و صورت را تسریع ببخشند. افرادی که در مسیر جراحی فک، درمان ریشه، ایمپلنت، ارتودنسی، آبسه، پوسیدگی خفیف دندان و ... می باشند می توانند با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل جهت انجام رادیوگرافی سی بی سی تی دندان اقدام نمایند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()