رادیولوژی دندان بهترین راهکار جهت مشاهدۀ وضعیت رشد دندان ها و تشخیص ضایعات و مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ فک و صورت مورد استفاده قرار گرفته می شود. نحوۀ عملکرد دستگاه های رادیولوژی با استفاده از اشعۀ ایکس می باشد که بر روی بافت نرم و سخت دندان ها تابانده می شود. اجرای رادیولوژی دندان روش سریع جهت تشخیص آسیب هایی همچون پوسیدگی دندان، ایجاد نقایص بوجود آمده در ناحیه فک و دندان و ... می باشد. امروزه محققین توانسته اند با بهره گیری تکنولوژی روز دنیا، به روش های مختلف تصاویر رادیولوژی دندان را به صورت فایل های داکیومنت، متنی و یا تصویری ثبت نموده و در اختیار دندانپزشکان محترم قرار دهند. در ادامه به معرفی انواع روش رادیولوژی دندان می پردازیم.

در حال حاضر می توانید با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از خدمات حرفه ای مجموعه جهت انجام انواع رادیولوژی دندان بهره گیرید. این مجموعۀ معتبر مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی است که قادر به انجام سی بی سی تی دندان و رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی در مدت زمان کوتاهی می باشند.

در حال حاضر دندانپزشکان با استفاده از نتایج رادیولوژی دندان به سهولت نوع مشکلات و ضایعات بوجود آمده در نواحی داخلی و خارجی دندان را تشخیص داده و سپس مناسب ترین روش درمانی را برای بیماران عزیز انتخاب می نمایند. به دلیل بافت سخت و به هم فشرده ای که دندان ها از آن برخوردار هستند، امکان تشخیص میزان و مکان پوسیدگی دندان، روند وضعیت رشد ریشه های دندان، کیست های داخل دهان و ... بدون چشم مصلح غیر ممکن می باشد. در نتیجه اجرای رادیولوژی دندان توانسته مسیر را جهت تشخیص اختلالات در ناحیۀ دهان و دندان و فرآیند درمان را تسریع ببخشند. جهت رزرو نوبت اینترنتی رادیولوژی دندان می توانید به سایت رسمی مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()