سی تی اسکن دندان با استفاده از مزایای اشعۀ ایکس صورت می گیرد. با توجه به بافت مستحکم استخوان دندان ها جهت امور تصویربرداری از دندان نیاز به دستگاه های مخصوص و متفاوت رادیولوژی است که قابلیت تصویربرداری دندان ها را داشته باشند. اجرای رادیولوژی سی تی اسکن دندان  با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد که امکان تصویربرداری OPG را برای اپراتور فراهم می سازد. به طور کلی با تصویربرداری کامل از قسمت داخلی دهان و فک، دندانپزشک به سهولت می تواند با مشاهدۀ نتایج تصویربرداری سی تی اسکن دندان، نوع اختلالات بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان را تشخیص داده و سپس مناسب ترین روش درمان را برای بیمار در نظر گیرد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت حرفه ای مجموعۀ خود را به تجهیزات پیشرفته سی تی اسکن دندان تجهیز نموده است. بدین وسیله امکان خدمات رادیولوژی داخل دهانی، خارج دهانی و فوتوگرافی دندان را در منطقۀ سعادت آباد فراهم نموده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مراجعه کنندگان گرامی به مجموعه می باشند. برای دریافت خدمات رادیولوژی دندان به سایت مراجعه کنید.

نقش انجام CT SCAN دندان

اجرای سی تی اسکن دندان به عنوان یکی از روش های رایج تصویربرداری دندان شناخته می شود و کادر دندانپزشک جهت تشخیص، درمان و ادامۀ درمان مشکلات دهان و دندانی به بیماران پیشنهاد می دهند. امروزه با بهره گیری از پرتوهای اشعه ایکس با دوز اندک امکان تصویربرداری سی تی اسکن دندان و لثه را با استفاده از دستگاه های پیشرفته فراهم نموده اند. دندانپزشک به سهولت می تواند با مشاهدۀ نتایج سی تی اسکن دندان به طور دقیق مشکلات دندانی بیمار را اعم از پوسیدگی دندان، حرفه های ایجاد شده در نواحی بافت سخت دندان، ایجاد کیست، غده های نهفته در بافت لثه، وضعیت رشد دندان و ریشه و ... انجام دهند. برای رزرو نوبت سی تی اسکن دندان می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.  

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()