سی تی اسکن دندان رایج ترین روش برای تشخیص بیماری های ایجاد شده در نواحی فک و صورت به شمار می رود. اجرای CT اسکن با عنوان Computed Tomography شناخته می شود که نوعی تصویربرداری از نواحی مختلف دندان محسوب می شود.

جهت انجام اینگونه تصویربرداری از اشعۀ ایکس  X بهره گرفته می شود که قابلیت نفوذ در بافت سخت استخوان ها را دارد. رادیولوژی دندان یک نیاز در حوزۀ دندانپزشکی به شمار می رود چون بسیاری از اختلالات در ناحیه دهان به چشم قابل تشخیص نمی باشد. در نتیجه ارائه خدمات سی تی اسکن دندان توانسته مسیری مناسب در راستای تشخیص مشکلات بوجود آمده در فک و صورت به شمار رود.

اجرای سی تی اسکن دندان در تهران

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از ارائه دهندگان تصویربرداری دندان در تهران راه اندازی شده است. این مجموعۀ معتبر توانسته با بهره مندی از نیروی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته در حوزۀ رادیولوژی، بروزترین خدمات را به مراجعین محترم ارائه دهند.

سی تی اسکن دندان دارای قابلیت تصویربرداری از ساختار سخت دندان، بافت نرم لثه، مسیرهای عصبی ریشه دندان و ... را دارد. در این صورت امکان برنامه ریزی دقیق تری را برای درمان بیماری های مرتبط با ناحیۀ دهان و دندان را فراهم می سازد. به شیوه های متفاوتی سی تی اسکن دندان  صورت می پذیرد و متخصص دندانپزشک بر اساس نیاز بیمار، مناسب ترین روش تصویربرداری را برای بیمار تجویز می نماید.

پوسیدگی دندان، وجود تومور درون بافت نرم دهان، نتایج عصب کشی دندان، جراحی دندان عقل، ارتودنسی دندان، انجام ایمپلنت، کامپوزیت دندان، کشیدن دندان و ... از جمله مواردی است که دندانپزشک جهت انجام درمان و یا پیگیری فرآیند معالجه فرد برای اشخاص تجویز می نماید. جهت دریافت خدمات رادیولوژی دندان و سی تی اسکن دندان توسط مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی نوبت مورد نیاز خود را رزرو نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()