رادیولوژی دندان به عنوان یکی از روش های تشخیصی در علم دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر رادیولوژی دندان یا رادیوگرافی فن جدید تصویربرداری در علم پزشکی به شمار می رود که شاهد به کارگیری آن در حوزۀ دندانپزشکی نیز می باشیم. همچون گذشته وسعت بیماری های دهان و دندان را می توان در عموم افراد ملاحظه نمود. بدین ترتیب پژوهشگران توانسته اند با اختراع دستگاه های رادیولوژی دندان، روشی مناسب برای تشخیص مشکلات ایجاد شده در بافت های نرم و سخت دندان ها به شمار می رود. در واقع نحوۀ عملکرد رادیولوژی دندان از طریق اشعۀ X می باشد که بر روی مقاطعی از نواحی دهان و دندان تابانده می شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از ابتدا فعالیت کادر مجرب خود را در زمینۀ ارائه خدمات رادیولوژی دندان آغاز نموده است. بدین ترتیب افرادی که توسط دندانپزشکان برای آنان انجام روش های مختلف رادیوگرافی دندان تجویز می گردد، می توانند با مراجعه به مرکز مجهز، تصویربرداری های مورد نیاز دندانپزشک را انجام دهند.

هدف از اجرای رادیولوژی دندان

نکات متعددی در خصوص اجرای رادیولوژی دندان وجود دارد که پیش از انجام آن باید توسط فرد رعایت گردد تا بتوانند از میزان خطرات اشعۀ ایکس بر روی سلامتی شخص بکاهند. همانطور که می دانید بسیاری از مشکلات مختص دندان با یک نگاه چشمی قابل تشخیص نمی باشند. بنابراین رادیولوژی دندان می تواند بهترین روش تشخیصی برای مشاهدۀ وضعیت بافت های نرم و سخت دندان به شمار رود که بتواند مسیری مناسب برای درمان بیماری های دهان و دندان محسوب شود. روش های مختلف رادیولوژی دندان وجود دارد که در دو دسته داخل و خارج دهانی تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب دندانپزشک با ملاحظه وضعیت بیمار می تواند مناسب ترین شیوۀ تصویربرداری را برای بیمار تجویز نماید. در این صورت جهت انجام رادیوگرافی های دندان و دریافت  خدمات سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()