بهترین متخصص قلب و عروق دانش و اطلاعات تخصصی در حوزۀ فعالیت پزشکی خود دارد و می تواند متناسب با وضعیت سلامت بیمار بهترین روش درمانی را پیش گیرد. همانطور که از آن آگاه می باشید، قلب به عنوان عضو حیاتی بدن شناخته می شود و ایجاد کوچکترین اختلال در عملکرد قلب و عروق های بدن می تواند صدمات جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد. ضمن آنکه ممکن است به مرگ شخص بی انجامد. در همین راستا بهترین متخصص قلب و عروق تلاش می کند متناسب با تجربیات و تخصص پزشکی که از آن برخوردار است بتواند جان بیمار را با روش های پیشگیرانه و یا روش مناسب درمانی نجات دهد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به عنوان بهترین متخصص قلب و عروق سال های متوالی است که در تهران راه اندازی شده و توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته، هر گونه خدمات پزشکی در حوزۀ بیماری های قلبی به بیماران محترم ارائه دهند.

مجرب ترین متخصص قلب در تهران

بدیهی است وظیفۀ متخصص قلب و عروق، رسیدگی به وضعیت بالینی بیمار می باشد و اینکه بتواند با تجویز به موقع اکوی قلب، آنژیوگرافی و ... نوع بیماری شخص را تشخیص داده و سپس مناسب ترین روش درمانی را برای بیمار انتخاب نمایند. نیاز به ذکر است که مسیر ابتدایی جهت درمان بیماری های قلبی و عروقی، شیوۀ صحیح و به موقع تشخیص بیماری می باشد و اینکه تشخیص به موقع می تواند منجربه نجات شخص گردد. بنابراین بهترین متخصص قلب و عروق شخصی است که می تواند با تجویز به موقع آزمایشات و تست های لازم برای بیمار، به درستی وضعیت شخص را تشخیص داده و بهترین روش درمانی را برای شخص در نظر گیرند.

جهت انجام آزمایشات تشخیصی اولیه در حوزۀ بیماری های قلبی مانند آنژیوگرافی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()