بای پپ به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در حوزۀ از بین بردن اختلالات تنفسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در ادامه قصد داریم به معرفی عملکرد این دستگاه بپردازیم و اینکه به صورت تخصصی می توان از مزایای آن برای درمان چه مشکلاتی استفاده نمود. فروش بای پپ در مدل و برندهای مختلف در سطح بازار صورت می گیرد. در نتیجه کلینیک های تخصصی، بیمارستان ها و درمانگاه هایی که در حوزۀ اختلال تنفسی فعالیت دارند، می توانند از دستگاه بای پپ Bipap استفاده نمایند. مجموعۀ تجهیزات پزشکی بارمان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش تجهیزات پزشکی است که توانسته اند دستگاه های تخصصی متعددی در حوزۀ درمان اختلالات تنفسی منجمله دستگاه بای پپ، سی پپ، اکسیژن ساز و ... را برای عموم افراد فراهم سازند.

مزایای کاربرد دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ برای افرادی که با مشکلات و بیماری های تنفسی در زمان خواب رنج می برند، بسیار کاربردی می باشد. همانطور که می دانید برخی از افراد متأسفانه با اختلالات خواب رو به رو می باشند و این مسئله به نوعی بر روی کیفیت زندگی آنها تأثیرات منفی گذاشته است. بدین وسیله چنین افرادی تلاش می کنند به دنبال بهترین راهکار و درمان باشند. طراحی و ساخت دستگاه بای پپ همچون سی پپ می باشد و به نوعی یک لوله و ماسک صورت به بدنۀ اصلی دستگاه متصل شده است. هدف از خرید بای پپ، پشتیبانی از دستگاه تنفس است که در راستای درمان آپنه خواب مرکزی به کار برده می شود. عمدتاً افرادی که از مواد افیونی استفاده می کنند و یا با اختلالات نارسایی احتقانی قلب، سکته مغزی و مواردی از این قبیل رو به رو هستند، می توانند از مزایای دستگاه بای پپ استفاده نمایند.

امروزه با بهره گیری از این دستگاه توانسته اند مسیر را برای از بین بردن آپنه های انسداد خواب شدیدتر هموار سازند. جهت خرید ونتیلاتور و دستگاه های بای پپ می توانید با کارشناسان فروش تجهیزات پزشکی بارمان تماس حاصل فرمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()