متخصصان قلب و عروق متناسب با نوع تخصصی که دارند قادر به ارائه بهترین خدمات پزشکی به بیماران محترم می باشند. قلب به عنوان یکی از حیاتی ترین عضوهای بدن به شمار می رود و نقش مرگ و زندگی بشر را ایفا می کند. در واقع می توان قلب را به یک پمپ تشبیه نمود که وظیفۀ خون رسانی به قسمت های مختلف بدن را دارد. در نتیجه ایجاد کوچکترین اختلال در روند فعالیت این عضو حساس و عروق خونی متصل به آن نیاز به رسیدگی بیشتر دارد و باید به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه نمود.

شرح وظایف متخصصین قلب و عروق

بنابراین افرادی که با مشکلات شدید در ناحیۀ قفسه سینه رو به رو هستند می توانند جهت بررسی وضعیت سلامت خود به بهترین متخصص قلب و عروق در منطقۀ محل سکونت خود مراجعه نمایند. در واقع با بررسی به موقع وضعیت جسمانی شما، پزشک متخصص به موقع می تواند پس از تجویز آزمایش های تشخیصی، بر اساس نتایج بدست آمده، بهترین روش درمان را برای بیمار قلبی پیگیری نماید.

به طور کلی وظیفۀ بهترین متخصص قلب و عروق این است که به وضعیت سلامت قلب، دریچه های قلب و عروق خونی فرد بیمار رسیدگی کند. در واقع با تشخیص به موقع می تواند هر گونه نارسایی بوجود آمده در ناحیۀ قفسه سینه به فرد کمک می کند که بتواند مسیر درمان را راحت تر و هر چه سریع تر بپیماید. چرا که بسیار از بیماری های قلبی دارای یک سری علائم مشابهی هستند که تشخیص آنها نیاز به انجام اکوی قلب،  آنژیوگرافی قلب ، اکوکاردیوگرافی و ... دارد و بهترین متخصص قلب و عروق نسبت به این موضوع مهم آگاهی و دانش مکفی دارد. در حال حاضر راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی توانسته در منطقۀ شرق تهران، با تأمین دستگاه و تجهیزات پیشرفته بروزترین خدمات درمانی را در حوزۀ بیماری های قلبی به مراجعین محترم ارائه دهند.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()