جهت ارزیابی و بررسی وضعیت سلامت دهان از رادیولوژی دندان بهره می گیرند. در این نوع شیوۀ تصویربرداری از پرتوهای اشعۀ ایکس با درصد پایین بهره گرفته می شود. در واقع حاصل نتایج تصویربرداری دندان به دندانپزشکان در شناسایی مشکلات دهان و دندان کمک می کند. اجرای  رادیولوژی دندان توسط دستگاه های پیشرفته ای صورت می پذیرد و بر اساس تجویز دندانپزشک، افراد به دنبال انجام رادیوگرافی دهان و دندان می باشند. جهت اجرای رادیولوژی دندان یک سری فاکتورهای مهم منجمله سن، سلامت دهان و دندان، سابقۀ بیماری شخص در ناحیۀ دهان و مشکلات بیماری لثه حائز اهمیت است.

اجرای تخصصی ترین رادیولوژی دندان

در واقع با اجرای رادیوگرافی دندان می توان از بافت نرم و سخت دندان و استخوان فک تصویربرداری نمود و بدین وسیله قطعاً می توان از وضعیت سلامت نواحی فک و صورت مطلع گشت. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تلاش نموده در راستای خدمات دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز نماید و در نتیجه با تجهیز مجموعۀ خود به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی، قادر به ارائه هر گونه خدمات تصویربرداری دندان باشند که در ادامۀ پست بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.

همانطور که می دانید، تابش بیش از اندازه و یا درصد بالایی از اشعۀ ایکس می تواند برای انسان مضر باشد ولی در زمان انجام رادیولوژی دندان، فرد نباید در ناحیۀ سر که عملیات تصویریرداری دهانی صورت می گیرد از قطعات فلزی استفاده کند. به طور کلی درصدی که جهت تصویربرداری دندان صورت می گیرد، بسیار پایین بوده و در مدت زمان کوتاه انجام می پذیرد. ضمن آنکه حین انجام رادیوگرافی دندان از پیشبند و محافظ مخصوص بر روی ناحیۀ قفسه سینه و شکم استفاده می شود تا بتوانند از تابش پرتوهای ناخواسته به دیگر اندام های حیاتی بدن جلوگیری نمایند. جهت دریافت خدمات سی تی اسکن دندان می توانید با واحد پذیرش کلینیک رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل نموده و نوبت مورد نظر خود را رزرو نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()