خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی به تنهایی یک کسب و کار را به خود اختصاص داده است. چرا که راه اندازی مراکز آزمایشگاهی در حوزۀ پزشکی و صنعتی حائز اهمیت است. جهت راه اندازی یک آزمایشگاه نیاز به تهیۀ یک سری مواد اولیه، لوازم و دستگاه می باشد که نقش مهمی در فرآیند اجرای آزمایشات دارد. فارغ از زمینۀ فعالیت آزمایشگاه ها، تأمین تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده ولی پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند.

باسابقه ترین مرکز خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی

در این پست قصد داریم به صورت مختصر به معرفی و ارائه مطالب مفید در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی بپردازیم و اینکه نوع لوازم بر روند اجرای آزمایشات بسیار تأثیرگذار می باشد. اگر در صدد برای افتتاح یک محیط آزمایشگاهی می باشید، تأمین تجهیزات و مواد اولیه برای چنین مجموعه هایی ضرورت دارد. با توجه به اینکه مراکز آزمایشگاه نیاز به لوازم متعددی دارد، تأمین آنها در بازار برای مؤسسات بسیار زمانبر خواهد بود. به همین دلیل مراجعه به مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی به شما در صرفه جویی زمان و هزینه کمک می کند.

 مراکز متعددی فعالیت خود را در زمینۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی آغاز نموده اند و این مسئله باعث گردیده تا در انتخاب لوازم اورجینال سردرگم شوید. بنابراین توصیه می کنیم به فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی معتبر و با سابقه جهت انجام آزمایشات مراجعه نمائید. تنوع برند و مدل های لوازم آزمایشگاهی موجود در بازار بسیار است و تهیۀ هر کدام از آنها نیاز به دقت و بررسی بیشتری دارد. جهت سفارش انواع لوازم آزمایشگاهی با برندهای معروف خارجی می توانید به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

ارتباط با علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()