سی بی سی تی دندان CBCT یکی از روش های رایج در امور رادیوگرافی دندان به شمار می رود. با استفاده از این شیوۀ تصویربرداری می توان از زوایای مختلف فرآیند رادیوگرافی دندان را انجام داد و در ادامۀ مقاله قصد داریم به موارد کاربرد اصلی اجرای  سی بی سی تی دندان بپردازیم. راهکار تصویربرداری سی بی سی تی دندان Cone Beam_CT به نوعی مقطع نگاری کامپیوتری اطلاق می شود. در واقع این سیستم بر خلاف دیگر سیستم های متعارف و رایج، پرتوهای مخروطی شکل را جایگزین پرتوها با مقطع بادبزنی نموده اند. با توجه به اینکه، این سیستم از آشکارسازی آرایه ای بهره می گیرد، فرآیند تصویربرداری به صورت یک حجم داده را جایگزین تصویربرداری به صورت برش به برش نموده اند و به همین دلیل از دقت بالایی برخوردار است.

اجرای رادیولوژی سی بی سی تی دندان در مدت زمان کوتاه

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از اولین مراکز تصویربرداری دندان در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته اند سرمایه گذاری شخصی را در راستای تجهیز نمودن مجموعۀ خود به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دندان همچون سی بی سی تی دندان، سی تی اسکن دندان و ... نمایند.

بدین ترتیب افرادی که می بایست نتایج رادیولوژی سی بی سی تی دندان را انجام دهند، می توانند بدون دغدغه با مراجعه به این مرکز معتبر، هر گونه تصویربرداری دندان را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به طور کلی موارد کاربرد عمدۀ سی بی سی تی دندان عبارتند از: مشاهدۀ وضعیت درمان بیمار در روند انجام ایمپلنت های دندانی، بررسی کیفیت و کمیت استخوان ها، تعداد و جهت قرارگیری ایمپلنت ها، جراحی دهان، فک و صورتی، بررسی مشخصات ضایعات فکی، ارتباط ریشه های دندان آسیاب با کانال فکی، ارزیابی شکستگی های صورت و عدم تقارن بوجود آمده، فرآیند جراحی دندان و لثه و ... می باشد. در همین راستا جهت انجام  سی تی اسکن دندان و سی بی سی تی دندان می توانید از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل در مدت زمان کوتاه انجام دهید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()