امروزه طیف گسترده از اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاهی توسط فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی تأمین می شود. هماطور که می دانید تنوع و تعدد لوازم و مواد اولیۀ آزمایشگاه به عنوان یکی از دغدغه های مهم برای مؤسسان مراکز آزمایشگاه محسوب می شود. در گذشته جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی می بایست چند روز از زمان خود را برای رفتن به بازار اختصاص می دادند که توأم با اتلاف زمان و هزینه بود ولی چند سال اخیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی به تمام مسئولین و مدیران مراکز آزمایشگاه کمک می کند که دسترسی کامل تری نسبت به کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشند. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو نیز با همین هدف فعالیت خود را توسعه بخشیده است و هم اکنون توانسته اند شرایط مناسب برای خرید اینترنتی مواد اولیه، لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم نموده اند.

مزایای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از فروشگاه های اینترنتی

امروزه شاهد عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای مختلف می باشیم که این مسئله باعث ایجاد سردرگمی برای افراد می گردد. ضمن آنکه افراد در بازار به سهولت نمی توانند مشخصات فنی هر یک از محصولات برندهای موجود را بررسی نموده و سپس کاربردی تجهیزات لوازم آزمایشگاهی را خریداری کنند ولی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، مشخصات فنی هر یک از محصولات را به طور کامل در صفحات مجزا درج می کنند. بدین وسیله خریدار نیاز نیست زمان زیادی را برای مطالعۀ مشخصات فنی هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی اختصاص دهد. توجه به این موضوع مهم، باعث گردیده تا افراد نیاز نداشته باشند زمان زیادی را جهت تهیۀ اقلام مصرفی و دستگاه های آزمایشگاهی در سطح بازار سپری کنند و قطعاً در بلند مدت صرفه جویی مالی را برای مدیریت مجموعه به ارمغان می آورد.

با همین دیدگاه شاهد گسترش مراکز فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی و خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور می باشیم که فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این حوزه فعالیت خود را آغاز نمود و آمادۀ خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشند.

ارتباط با علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()