آنژیوگرافی نوعی عکسبرداری اشعۀ ایکس به شمار می رود که در راستای تصویربرداری عروق خونی صورت می گیرد. همانطور که می دانید عروق خونی از قلب به اعضای مختلف بدن متصل می شود تا بدین وسیله جریان خون در تمام قسمت های مختلف بدن انتقال پیدا کند. بیماری های قلبی و مغزی را به راحتی نمی توان تشخیص داد و این مسئله باعث گردیده تا محققین و پژوهشگران به دنبال روش هایی باشند که بتوانند مسیر تشخیص این نوع بیماری ها را راحت تر نمایند که در نتیجه پزشک معالج با مشاهدۀ نتایج آزمایش آنژیوگرافی مناسب ترین روش درمان را انجام می دهد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با هدف ارائه خدمات تخصصی توانسته در مجموعۀ خود، دستگاه های پیشرفته ای را در حوزۀ تشخیص بیماری های قلبی در اختیار هموطنان خود قرار دهد. بدین وسیله افرادی که نیازمند به انجام آنژیوگرافی و  اکوی قلب می باشند، می توانند جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت تماس حاصل فرمایند.

موارد درخواست آنژیوگرافی قلب

اجازه دهید در این قسمت بیشتر به جزئیات دلایل و موارد درخواست انجام آنژیوگرافی قلب بپردازیم. در واقع توسط آزمایشات آنژیوگرافی می توان مسیر جریان خون عروق خونی را که به قلب منتهی می شوند، به طور دقیق بررسی نمود و موارد مسدود شدگی، تصلب شراین، گرفتگی دریچه های قلب و غیر نرمال بودن سایز قلب و ... را ملاحظه نمود. در نتیجه تزریق مواد حاجب به رگ های خونی، مسیر جریان خون را قابل تشخیص می نماید و بدین وسیله اجرای آنژیوگرافی و اکوی قلب می تواند راهکار مناسبی برای تشخیص بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی به شمار رود.

در همین راستا کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به منظور گسترش خدمات تخصصی پزشکی، اقدام به راه اندازی این کلینیک نموده است و همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس در حوزۀ انجام آزمایشات آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش به مراجعین محترم می باشند.

  کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()