بای پپ از جمله دستگاه هایی است که کاربرد آن را می توان در امور درمانی ملاحظه نمود. در واقع این نوع وسیله به عنوان دستگاه تنفسی غیر تهاجمی در فرآیند درمان بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل اهمیت کاربردی که در درمان برخی از بیماران مشکل تنفسی دارد، تجهیزات پزشکی بارمان تلاش دارد در این پست بتواند از محدودیت زمانی که دارد برای معرفی بیشتر این دستگاه بهره گیرد. به طور کلی برخی از بیماران در مسیر درمان اختلالات تنفسی می بایست اقدام به خرید دستگاه بای پپ نمایند. البته امکان اجارۀ این دستگاه توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات پزشکی فراهم می باشد. 

اهمیت کاربرد دستگاه بای پپ

به طور طبیعی تنفس از طریق سیستم ماهیچه ای که حجم سینه تغییر می کند، صورت می پذیرد. البته این تغییر حجم به دنبال فشارهای منفی و مثبت صورت می پذیرد. بدیهی است که فشارهای ایجاد شده، عاملی مؤثر برای ورود هوا به داخل شش ها می شود. عضلۀ دیافراگم به عنوان مهمترین ماهیچه ای است که در ابتدا جهت فرآیند تنفس کردن، درگیر می شود. دستگاه بای پپ به نحوی طراحی شده است که می تواند فشار انبساط و انقباض مورد نیاز برای فرآیند تنفس را تأمین نماید. بدین ترتیب شخص با کمبود اکسیژن رو به رو نمی شود. استفاده از سیستم تنفس مصنوعی برای درمان نارسایی ها و اختلالات تنفسی حین خواب همچون خُر و پف از سوی پزشک متخصص تجویز می شود. بدین وسیله بتوانند کنترل بر روی پروسۀ تنفس فرد داشته باشند و به کمک بای پپ بتوانند کمبود هوا را جبران نمایند.

جهت تهیۀ ونتیلاتور و بای پپ می توانید از طریق مجموعۀ تجهیزات پزشکی بارمان اقدام نمائید. این مرکز سال های متوالی است که توانسته فعالیت خود را در حوزۀ تأمین دستگاه های پزشکی متمرکز نموده و توسعه ببخشد.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()