ونتیلاتور از دیگر دستگاه هایی است که در حوزۀ پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه ونتیلاتور همانند یک ماشین تهویه مکانیکی است که در راستای بهبود فرآیند تنفس به کار برده می شود. همانطور که می دانید برخی از افراد به دلایل متعددی با مشکل تنفس رو به رو می شوند. به نحوی قفسۀ سینه به سهولت نمی تواند پروسۀ دم و بازدم را انجام دهد. در نتیجه شش ها نمی توانند اکسیژن مورد نیاز خود را برای تنفس تأمین کنند و بدیهی است با مشکل تنگی نفس رو به رو می شوند. تجهیزات پزشکی بارمان دارای نقشۀ راه در امور پزشکی است و در راستای حفظ سلامت جامعه تلاش نموده اند در این حوزه، انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی مانند  ونتیلاتور  را تهیه و عرضه نمایند. توانسته اند امکان خرید دستگاه ونتیلاتور را برای بیماران فراهم نموده اند.

خرید ونتیلاتور پرتابل

متأسفانه برخی از افراد در رده های سنتی مختلف به دلایل متفاوتی با مشکلات تنفسی رو به رو می شوند که در این صورت بایستی با استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی، به عمل دم و بازدم کمک نمود و فرد به سهولت بتواند به حالت طبیعی نفس بکشد. ونتیلاتور به عنوان یکی از دستگاه های اصلی در بخش های مراقبت ویژه، اورژانس و مراکز بیهوشی در بیمارستان ها و درمانگاه مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر امکان خرید ونتیلاتور پرتابل و یا ثابت برای مراکز درمان و همچنین افرادی که می بایست در محیط منزل نیز از دستگاه های تنفس مصنوعی استفاده کنند، فراهم می باشد. در زمان تهیۀ دستگاه ونتیلاتور میزان فشار، حجم و زمان تنفس تحت کنترل را در به طور دقیق بررسی نمائید.

در صورت نیاز به بای پپ و ونتیلاتور می توانید با گروه تجهیزات پزشکی بارمان مشورت نمائید و سپس متناسب با نیاز و تجویز پزشک، مناسب ترین دستگاه تنفس مصنوعی را همراه با گارانتی سفارش دهید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()