قلب به عنوان عضو حیاتی بدن محسوب می شود و مراقبت از آن برای افراد لازم و ضروری می باشد. از نظر بهترین متخصص قلب و عروق، انسان می بایست همواره سلامت و وضعیت قلب خود را در نظر داشته باشد. قلب همچون یک پمپاژ عمل می کند و خون را به قسمت های مختلف بدن انتقال می دهد. از این رو اگر اختلالی در روند پمپاژ و یا مسیر جریان انتقال خون در قسمت های مختلف بوجود آید، ممکن است موجب اختلال در عملکرد قلب گردد. بدین وسیله  بهترین متخصص قلب و عروق متناسب با نوع تخصصی که دارد، در ابتدا انجام یکی از روش های تشخیصی همچون آنژیوگرافی و اکوکاردیوگرافی را برای بیمار تجویز می کند.

بدین ترتیب جهت انجام آنژیوگرافی و هر گونه آزمایشات تشخیصی می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید و این مجموعه نیز با هدف ارائه این گونه خدمات فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر با بهره گیری از تجربیات بهترین متخصص قلب و عروق سطح خدماتی که ارائه می دهند را ارتقاء بخشیده اند.

به طور کلی یک متخصص قلب و عروق کمک می کند که بتوانید مسیر درمان و سلامت قلب و عروق خود را حفظ نمائید. وظیفۀ بهترین متخصص قلب و عروق به نوعی رسیدگی به وضعیت قلب و عروق خونی بدن می باشد که بتواند نارسایی های بوجود آمده در ناحیۀ قفسۀ سینه را بیش از اینکه جدی و بحرانی شود تشخیص داده و بهترین مسیر درمانی را برای بیمار آغاز نماید. برخی از مواقع متخصصین عمل جراحی را انجام نمی دهند و تنها در صورت نیاز قلب بیمار را تحت جراحی قرار می دهند. جهت انجام آزمایشات  اکوی قلب و آنژیوگرافی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

  کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()