رادیولوژی دندان به منظور ارزیابی وضعیت سلامت دهان و دندان ها توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد. نحوۀ عملکرد این شیوۀ تصویربرداری با استفاده از اشعۀ ایکس است. تصویربرداری رادیولوژی دندان توسط اپراتورهای با تجربه و دستگاه های مخصوص صورت می گیرد و معمولاً توسط دندانپزشک به مراجعه کنندگان توصیه می شود. بدیهی است بسیاری از مشکلات دهان و دندان با چشم قابل تشخیص نیستند و به همین دلیل فناوری اشعۀ ایکس توانست تحولی بزرگ در صنعت پزشکی و همچنین دندانپزشکی بوجود آورد. امروزه به کمک نتایج رادیولوژی دندان می توان روند درمان بیماری های دندانی را بهبود بخشید. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل جزء یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری دندان فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره به عنوان یک کلینیک مجهز آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان عزیز می باشند.

مزایای انجام رادیولوژی دندان

در ادامۀ مقاله بیشتر به مزایا و معایب اجرای رادیولوژی دندان می پردازیم چون امروزه بدون مشاهدۀ نتایج تصویربرداری رادیولوژی دندان، پروسۀ درمان از سوی دندانپزشک انجام نمی پذیرد. در حال حاضر رادیولوژی دندان به روش های مختلف صورت می گیرد که می توان به دو دسته بندی اصلی داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم بندی نمود. رادیولوژی پری آپیکال دندان، رادیولوژی اکلوزال،رادیولوژی پانورامیک،رادیولوژی دیجیتالی و رادیولوژی سی بی سی تی دندان از جمله روش های رادیوگرافی دندان به شمار می روند. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مجموعه ارائه می شود.

بدین ترتیب دندانپزشک پس از مشاهدۀ نتایج می تواند مناسب ترین روش درمانی را برای مراجعه کننده در نظر بگیرد. کیست دهانی، وجود دندان اضافی، آبسه دندان، مشاهدۀ وضعیت روند درمان، وجود تومور، تغییر رشد استخوان دندان، بررسی رشد اعصاب و ریشه های دندان، دندان های نهفته و ... برخی از مواردی هستند که بایستی از طریق رادیولوژی دندان ثبت شوند. در حال حاضر از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به سهولت می توانید در مدت زمان کوتاهی هر یک از روش های رادیولوژی دندان را انجام دهید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()