سی بی سی تی دندان از پیشرفته ترین روش های تصویربرداری در حوزۀ بیماری های دهان و دندان محسوب می شود. در واقع روش جدیدی برای مشاهدۀ نسوج نرم و سخت دندان ها به صورت سه بعدی می باشد، بدون آنکه اپراتور نیاز به تغییر اندازه و یا سایز بزرگ نمایی تصاویر داشته باشد. اطلاعات حاصله از تصویربرداری سی بی سی تی دندان در تشخیص، طرح و انتخاب شیوۀ درمان مناسب اختلالات دهان و دندان نقشی مؤثر و کاربردی دارد. بدین ترتیب مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل جهت ارتقاء سطح کیفیت خدماتی که به مراجعین محترم ارائه می دهند، توانسته اند شرایطی با تأمین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، کلیۀ خدمات تصویربرداری اعم از رادیولوژی CBCT دندان را ارئه دهند.

تکنولوژی رادیولوژی سی بی سی تی دندان از ترکیب اسکن سطحی و اسکن تحت سطحی و حجمی به صورت ماتریکس سه بعدی برخوردار است. بدین ترتیب با استفاده از این شیوۀ رادیولوژی، می توان مدل آناتومیکی از نسوج سخت و نرم صورت را ثبت نمود که قابل رویت هستند. عمدتاً دندانپزشک زمانی که مشکل فرد بیمار را نتواند از روی نتایج رادیولوژی اولیه تشخیص دهد، در این صورت اجرای رادیوگرافی سی بی سی تی دندان را با اشعۀ مخروطی به فرد تجویز می کند.

به عبارتی نتایج تصویربرداری سه بعدی، از تمامی زوایای پنهان دندان شمائی کامل فراهم می آورد. بدون شک، دیگر دندانپزشک نتیجۀ قطعی خود را در خصوص نوع اختلال و روش درمان بیماری فرد اعلام می کند. شیوۀ تصویربرداری در روش رادیولوژی سی بی سی تی دندان متفاوت از روش های رایج در حوزۀ تصویربرداری دهان و دندان می باشد. بنابراین توصیه می کنیم به مراکز معتبر که تجهیز به امکانات پیشرفته تری هستند، مراجعه نمائید. چرا که کیفیت نتایج رادیولوژی دندان بر روی روند درمان بیماران مؤثر خواهد بود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با بهترین مدیریت، قادر به ارائه هر گونه خدمات تصویربرداری دندان مانند  سی تی اسکن دندان می باشند.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()