سی تی اسکن دندان بهترین روش جهت تشخیص بیماری های دهان و دندان محسوب می شود. در واقع در  سی تی اسکن دندان  بر اساس تکنولوژی اشعۀ ایکس، فرآیند تصویربرداری از نواحی فک صورت را انجام می دهد. تصویربرداری دندان جهت تشخیص و درمان مشکلات دندان کار ضروری می باشد. بدین وسیله نتایج تصاویر می تواند تصاویری از نواحی مختلف دهان و دندان را که به راحتی نمی توان با چشم ملاحظه نمود، ثبت کرد.

سی تی اسکن دندان بهترین روش تشخیصی

در واقع روشی مناسب برای ارزیابی و بررسی وضعیت فک، سینوس ها، تومورهای فک، روند عصب کشی دندان و غیره می باشد. در نتیجه پس از انجام سی تی اسکن دندان، دندانپزشک به سهولت می تواند نوع اختلالات را برای شخص تشخیص دهد و سپس بهترین روش درمان ترمیمی و یا جراحی را آغاز نماید. در حال حاضر می توانید جهت دریافت خدمات سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر برای سال های متوالی است که توانسته در این حوزه فعالیت داشته باشد و با تجهیز نمودن مجموعه به دستگاه های پیشرفته، هر گونه خدمات رادیوگرافی دندان را به مراجعین ارائه دهند.

پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا این تکنولوژی به کمک دندانپزشکان آید و بدین ترتیب بتوانند پروسۀ تشخیص و بررسی مشکلات در نواحی دهان و دندان را تسهیل ببخشند. اجرای سی تی اسکن دندان با تجهیزات کاملاً پیشرفته به عنوان بهترین روش تشخیصی و درمان بیماری های دهانی محسوب می شود. در حال حاضر رادیولوژی دندان و تصویربرداری دندان در دو دسته بندی اصلی داخل دهانی و خارج دهانی صورت می پذیرد که هر کدام از آنها با استفاده از دستگاه های پیشرفته بر اساس تکنولوژی روز انجام می گیرد. لذا جهت انجام فوری سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید که البته می توانید پیش از مراجعۀ حضوری با بخش پذیرش تماس گرفته و هماهنگی لازم را در خصوص اجرای رادیوگرافی دندان انجام دهید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()