آنژیوگرافی قلب یا رگ نگاری نوعیۀ پروسه در روند تشخیص بیماری های قلبی و عروقی محسوب می شود. جهت انجام اکوی قلب  از پرتوی اشعۀ ایکس جهت تصویربرداری از رگ های خونی قلب بهره گرفته می شود. یک متخصص با مشاهدۀ نتایج آنژیوگرافی قلب می تواند چگونگی جریان خون را در رگ های قلب تشخیص دهد.

بدون شک عوامل متعددی وجود دارد که باعث مشکلات قلبی در افراد می گردد و به نوعی یک سری علائم مشترک میان این نوع بیماری ها وجود دارد و متخصص نمی تواند نوع بیماری و مشکل فرد را تشخیص دهد و به همین دلیل انجام آنژیوگرافی قلب را برای فرد تجویز می کند. در نتیجه افرادی که نیازمند به انجام اکوی قلب هستند، می توانند جهت انجام این نوع تصویربرداری به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمایند.

مرکز تخصصی ارائه خدمات اکوی قلب

مشاهدۀ وضعیت جریان خون از ناحیۀ قلب به دیگر قسمت های مختلف بدن توسط تصویربرداری اکوی قلب صورت می پذیرد که با عنوان کاتترازیسیون قلب نیز شناخته می شود و با هدف تشخیص بیماری های قلبی و عروقی انجام می پذیرد. در طی آنژیوگرافی قلب، اپراتور دستگاه از یک مادۀ حاجب برای اجرای اکوی قلب یا همان پرتونگاری بهره می گیرد.

در واقع این نوع ماده همانند رنگی است که برای بدن هیچ گونه ضرری ندارد به رگ های خونی تزریق می شود تا بدین وسیله متخصصین بتوانند وضعیت رگ ها را جهت انتقال خون از قلب به نواحی دیگر بدن با دقت مشاهده نمایند. در صورت لزوم به موقع بتوانند گرفتگی رگ های خونی را تشخیص دهند. لذا هم اکنون جهت دریافت خدمات اکوی قلب می توانید با کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس گرفته و سپس از هماهنگی و رزرو نوبت به مرکز مراجعه نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()