آنژیوگرافی قلب با عنوان آنژیوگرافی عروق کرونر قلب به وسیلۀ دست و یا رادیال عملی انجام می پذیرد. یک متخصص قلب جهت تشخیص انسداد و گرفتگی عروق خونی از مزایای اکوی قلب بهره می گیرند. با توجه به اهمیت زمان تشخیص نوع بیماری و اختلالات قلبی و عروقی در روند درمان، انجام  آنژیوگرافی بسیار مفید و مؤثر است. هدف اصلی از انجام آنژیوگرافی قلب، تشخیص اختلالات فرد در ناحیۀ قفسۀ سینه می باشد.

مجهزترین مرکز ارائه خدمات اکوی قلب

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به منظور ارائه بروزترین خدمات در حوزۀ انجام آزمایشات تشخیصی در بیماران قلبی و عروقی راه اندازی شده است. در نتیجه افرادی که قصد انجام اکوی قلب را با تجهیزات پیشرفته دارند، می توانند از خدمات حرفه ای این مرکز بهره گیرند.

بدون شک مشکلات قلبی مادرزادی، انسداد عروق خونی، ایجاد لختگی خون، گرفتگی دریچه های قلب، وضعیت رشد قلب، نحوۀ عملکرد دریچه های قلب از نظر باز و بسته شدن کانال های ورودی و خروجی خون و ... برخی از مواردی هستند که با انجام آنژیوگرافی قلب می توان آنها را تشخیص داد. روند انجام اکوی قلب بسیار ساده است و تنها با استفاده از نوعی مادۀ مخصوص به نام حاجب که از طریق رگ دست به بدن تزریق می شود، وضعیت پمپاژ و جریان خون از قلب به دیگر قسمت های بدن مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

عمدتاً به دلیل خطر اندکی که اجرای آنژیوگرافی قلب دارد، در نتیجه انجام این آزمایش پیش از تست های فشار قلب، الکتروکاردیوگرام و  اکوی قلب صورت می پذیرد. متخصصین قلب بر اساس دستورالعمل های مشخص این نوع تست را انجام می دهند. هم اکنون می توانید از طریق کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی اینگونه خدمات را دریافت نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()