فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی بر اساس میزان سرمایه گذاری و همچنین سیستم مدیریتی که از آن برخوردار هستند، توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. لوازم فلزی، لوازم مصرفی و پلاستیکی، انواع فیلتر و صافی، دستگاه های آزمایشگاهی، شیشه آلات آزمایشگاهی و ... برخی از دسته بندی های اصلی هستند که می توانید دسترسی کامل به انواع برند و لوازم در داخل  فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشید. جهت مشاهدۀ کلیۀ تجهیزات تخصصی محیط های آزمایشگاهی می توانید به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای، تلاش نموده اند انواع تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی را با برندهای شناخته شده همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه نمایند.

تخصصی ترین فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی

هم اکنون این مجموعۀ معتبر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، توانسته اند شرایط بدون محدودیت زمانی و مکانی را برای خرید توسط مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده اند. در نتیجه افرادی که زمان کافی برای مراجعه به مراکز و فروشگاه های عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی ندارند، به سهولت می توانند با مراجعه به چنین فروشگاه هایی، کلیۀ لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت اورجینال خریداری نمایند.

همواره شاهد رشد روز افزون فعالیت مراکز فروشگاه لوازم آزمایشگاهی در سطح کشور هستیم چون راه اندازی مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی در زمینه های مختلف پزشکی و صنعتی ضرورت دارد. شما به سهولت می توانید متناسب با تجربه ای که در حوزۀ تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دارید، از طریق مراکز معتبر و شناخته شده، متریال مصرفی، انواع ظروف و دستگاه های تخصصی را با برندهای اورجینال آلمانی، انگلیسی، آمریکایی، سوئدی و غیره خریداری نمائید. با توجه به اینکه در فعالیت آزمایشگاهی، میزان دقت پارامترهای اندازه گیری حائز اهمیت می باشد، اصل بودن تجهیزات و دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است که می توانید از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو نسبت به خرید تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی اقدام نمائید.

 

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()