بای پپ bipap از جمله پرکاربردترین دستگاه هایی است که در راستای بهبود بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید  بای پپ هستید بایستی اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ عملکرد این دستگاه کاربردی داشته باشید. فروش بای پپ را با گنجایش های متفاوت می توان در سطح بازار ملاحظه کرد. اکثر مراکز درمانی همچون بیمارستان ها، درمانگاه ها و همچنین افرادی که دارای بیمارانی با مشکل تنگی نفس می باشند، نیازمند به خرید بای پپ bipap هستند. که در ادامۀ پست بیشتر به معرفی و نحوۀ عملکرد این دستگاه می پردازیم. البته جهت کسب اطلاعات تخصصی تر می توانید با واحد فروش مجموعۀ تجهیزات پزشکی بارمان تماس گرفته و مشورت نمائید.

خرید و اجاره بای پپ

کاربرد bipap را می توان برای بیماران مزمن انسدادی ریه، پنومونی، آپنه تنفسی، ضعف تنفسی بعد از چراحی، آسم، آدم حاد ریوی ناشی از حمله قلبی و سندرم هیپوونتیلاسیون ملاحظه نمود. دستگاه بای پپ با عنوان دستگاه فشار مثبت راه هوایی دو سطحی شناخته می شود که نوعی ونتیلاتور به شمار می رود و به همین دلیل برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و ریوی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در واقع عملکرد بای پپ به نحوی است که به منظور تسهیل دم و بازدم ساخته شده است و بیمارانی که با مشکل مزمن تنگی نفس رو به رو هستند می توانند از مزایای دستگاه bipap بهره گیرند. همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، کاربرد پر رنگ آن را می توان در محیط های درمانی و همچنین خانگی به تشخیص پزشک معالج در منزل مشاهده نمود چون از مشتقات دستگاه های ونتیلاتور به شمار می رود. در صورت نیاز به خرید و یا اجارۀ دستگاه بای پپ  bipap  با قیمت ارزان و همراه با گارانتی می توانید با مرکز تجهیزات پزشکی بارمان تماس گرفته و از کارشناسان متخصص راهنمائی بخواهید.

 تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()