اجرای رادیولوژی دندان توسط تصمیم گیری بیمار صورت می پذیرد که البته می بایست توسط دندانپزشک تجویز گردد که در نهایت به منظور تعیین وضعیت رشد دندان ها، پوسیدگی آنها و مواردی از این قبیل انجام می پذیرد. انجام  رادیولوژی دندان با گذشت زمان تغییرات شگرفی نموده که در ادامۀ مقاله تلاش می کنیم که به نکات طلایی این مبحث پرداخته و به نوعی انواع رادیولوژی دندان را به شما عزیزان معرفی نمائیم. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ تصویربرداری دندان فعالیت دارند و همواره آمادۀ ارائه بروزترین خدمات در زمینۀ رادیولوژی دندان می باشند.

بدون شک اجرای رادیولوژی دندان، پیش از آغاز مراحل درمان و معاینه دندان لازم و ضروری است. با وجود تنوع روش های تصویربرداری دندان، راحت تر از گذشته دندانپزشک می تواند مشکلات شما را تشخیص داده و بهترین روش درمانی را برای شما بیمار عزیز انتخاب نمایند. به طور کلی می توان گفت : اجرای رادیولوژی دندان در دو دسته بندی اصلی داخل دهانی و خارجی انجام می پذیرد. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مرکز ارائه داده می شود.

هدف از انجام رادیولوژی دندان داخل دهانی، تشخیص پوسیدگی، وضعیت ریشه دندان ها، وضعیت سلامت بخش هایی از استخوان اطراف دندان ها و وضعیت در حال رشد دندان ها می باشد. این در حالی است که اجرای رادیولوژی دندان خارج دهانی نیز به منظور بررسی وضعیت درمان برخی از فعالیت های صورت گرفته بر روی فرد انجام می پذیرد. رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، سی تی اسکن استاندا، رادیوگرافی توموگرافی و سالوگرافی از جمله انواع رادیولوژی دندان داخل دهانی محسوب می گردند که توسط دستگاه های پیشرفته به سهولت انجام می پذیرند. در صورت نیاز به انجام رادیولوژی دندان می توانید در اولین فرصت به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نموده و از تجهیزات این مجموعۀ معتبر جهت اجرای تصویربرداری دندان ها بهره مند گردید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()