سی تی اسکن دندان بر پایۀ امواج اشعۀ ایکس بنیان نهاد گذاشته شده است و به عنوان روش تشخیصی در حوزۀ دندانپزشکی به کار برده می شود. این سبک از تجهیزات پزشکی توانسته تحولی بزرگ در این عرصه بوجود آورد و بدین ترتیب شاهد ارائه بهترین خدمات در زمینۀ رادیولوژی دندان می باشیم. این سبک از فناوری که با عنوان سی تی اسکن دندان شناخته می شود، به نوعی از ساختارهای عصبی و استخوانی ناحیۀ جمجمه تصویربرداری صورت می گیرد.

مزایای نتایج سی تی اسکن دندان

بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید از خدمات رادیولوژی دندان بهره گیرید. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت حرفه ای توانسته با سرمایه گذاری در زمینۀ تأمین دستگاه های پیشرفته در حوزۀ تصویربرداری دندان، بروزترین خدمات سی تی اسکن دندان را به مراجعین محترم ارائه دهند.

اجرای سی تی اسکن دندان CTSCAN، تصاویر دقیقی از استخوان ها و بافت نرم داخل دهان را ارائه می دهد و بهترین وسیله برای ارزیابی بیماری های فک، دندان و ساختارهای استخوانی صورت و فک به شمار می رود. ضمن آنکه می توان وضعیت حفره بینی و سینوس های پارانازال را به طور دقیق بررسی نمود. عمدتاً انجام سی تی اسکن دندان به منظور درمان های ایمپلنت و رتودنسی بسیار کاربردی است چون تصاویری با وضوح بالا به مخاطبان نشان می دهد.

هزینۀ  خدمات سی بی سی تی دندان و سی تی اسکن دندان بر اساس تعرفه های معینی که از سوی اتحادیۀ دندانپزشکان تنظیم می گردد، دریافت می شود. بدین ترتیب در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق نسبت به هزینۀ اجرای سی تی اسکن دندان و روش های جدید آن با کادر مجرب مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان و فعالیت بلند مدت در زمینۀ ارائه خدمات رادیولوژی دندان می باشند و می توانند در این حوزه بهترین خدمات را در مدت زمان کوتاه ارائه دهند.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()