سی بی سی تی دندان به عنوان روش تصویربرداری سه بعدی در سال 1988 توسط متخصصین مورد استفاده قرار گرفته شد. این روش تشخیصی در حوزۀ رادیولوژی دندان توانست تحولی بزرگ ایجاد نماید و به نوعی نتایج این سبک از تصویربرداری دندان در رشته های مختلف دندانپزشکی به کار برده می شود.

در ادامۀ مقاله قصد داریم با جزئیات بیشتر به اهمیت اجرای  سی بی سی تی دندان  و مزایای آن بپردازیم. هم اکنون توسط مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، کلیۀ خدمات تشخیصی اعم از اجرای رادیولوژی CBCT دندان، CTSCAN و مواردی از این قبیل به مراجعه کنندگان محترم ارائه داده می شود.

اجرای سی بی سی تی دندان برای پیگیری درمان های زیبایی

افرادی که در حوزۀ درمان ایمپلنت، ارتودنسی، اندودنتیکس، جراحی لثه، جراحی فک و صورت به مراکز دندانپزشکی مراجعه می کنند، می بایست اقدام به تصویربرداری سی بی سی تی دندان نمایند. بدین ترتیب با ثبت نتایج این روش رادیولوژی به دندانپزشک کمک می کند که بتواند بهترین روش درمانی را انتخاب نموده و در عین حال ادامۀ روند درمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

همانطور که در ابتدای پست بدان اشاره نمودیم، سی بی سی تی دندان به عنوان روش عکسبرداری سه بعدی شناخته می شود و به نوعی از دقت بالاتر برخوردار است. به همین دلیل کاربرد گستردۀ این دستگاه را می توان در کلینیک های مختلف تصویربرداری دندان مشاهده نمود. ضمن آنکه این دستگاه نسبت به روش های رادیولوژی دندان دو بعدی همچون سی تی اسکن دندان از دقت بالایی برخوردار است. با استفاده از چنین امکاناتی در روش های تشخیص بیماری های دندان، توانسته اند روند درمان بیماری های دندان را تسریع ببخشند. در حال حاضر جهت انجام  رادیولوژی دندان سی بی سی تی با تعرفۀ مشخص می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()