نکات متعددی در خصوص خرید تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم شما را با این موضوعات آشنا سازیم. در واقع قصد داریم تا شما را در مسیر خرید اقلام ضروری مورد نیاز محیط آزمایشگاه های تشخیص طبی، صنعتی و غیره راهنمایی نمائیم. تعدد دستگاه، ابزارآلات و مواد اولیه ای که برای محیط های آزمایشگاهی خریداری می شوند، بسیار است و به همین دلیل توصیه می کنیم توجه لازم در خصوص انتخاب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت داشته باشید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو در طول فعالیت حرفه ای که تا کنون گذرانده، محصولاتی با کیفیت در دسته بندی های متفاوت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خرید تجهیزات آزمایشگاهی و معرفی آنها

فور، بن ماری سرولوژی، انکوباتور، هات پلیت، میکروسکوپ، اتوکلاو، هود شیمیایی، سانتریفیوژ و ... برخی از انواع دستگاهی است که در محیط های آزمایشگاهی به کار برده می شوند. از آنجایی که تنوع برند و مدل های چنین دستگاه هایی بسیار است، هنگام خرید تجهیزات آزمایشگاهی بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده و به نوعی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

دماسنج، قطره چکان، دکانتور، پیپت، گیره لوله آزمایش، اسپاتول، اپلیکاتور، گیره و پایه، رک، بالن، ارلن، شیشه شوی، بشر، دسیکاتور و ... برخی از انواع تجهیزات موجود در فروشگاه به شمار می روند که می توانید به صورت شیشه ای، پلاستیکی و یا فلزی خریداری نمائید. در صورت نیاز به خرید تجهیزات آزمایشگاهی می توانید نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه آزمایشگاهی علمینو داشته باشید.

نکتۀ مهمی که در حوزۀ خرید تجهیزات آزمایشگاهی از  فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد، انتخاب برند و اصل بودن آنها می باشد چون در حال حاضر شاهد افزایش تنوع لوازم آزمایشگاهی در بازار هستیم. شرکت های متعددی در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارند و این مسئله سردرگمی بیشتری را برای افراد بوجود آورده است. بنابراین می توانید نسبت به خرید تجهیزات آزمایشگاهی از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو اقدام نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()