آنژیوگرافی از جمله آزمایشات اساسی است که در راستای تشخیص بیماری های قلبی و عروقی توسط متخصصین امر انجام می پذیرد. اگر برای شما انجام آنژیوگرافی قلب توصیه شده است، قطعاً با پرسش هایی رو به رو هستید که ما قصد داریم در مقالۀ این ماه به صورت اختصاصی به این موضوع مهم بپردازیم. به طور کلی می توان گفت : آنژیوگرافی  به عنوان یک تست تشخیصی برای بیماران قلبی و مشکوک به سکته قلبی تجویز داده می شود. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از جمله مراکز معتبر در این عرصه فعالیت دارند و قابلیت ارائه خدمات آنژیوگرافی قلب را توسط افراد متخصص در این امر دارند.

عومل مؤثر بر انجام آنژیوگرافی

بدون شک از این موضوع آگاه هستید که بسیاری از مشکلات قلبی دارای یک سری علائم بالینی یکسان هستند که توانسته تشخیص را برای متخصص سخت نماید. در نتیجه اجرای تست آنژیوگرافی می تواند بهترین راهکار برای تشخیص نوع اختلالات و مشکلات بوجود آمده برای فرد محسوب گردد. مشکلاتی همچون تنگی دریچه های قلبی، اندازه گیری مستقیم فشار داخل حفره های قلب و شریان ریوی، عدم تناسب رشد قلب، بیماری های مادرزادی قلبی و ... توسط اجرای آنژیوگرافی قابل پیگیری می باشد.

جهت انجام آنژیوگرافی قلب، نیاز است که فرد ناشتا بوده و پیش از اجرای آن، آمادگی لازم را داشته باشد. ضمن آنکه پیش از آنژیوگرافی بایستی فرد یک سری آزمایش خون منجمله آزمایش انعقاد خون، میزان پلاکت، هموگلوبین و قند خون را انجام دهد. معمولاً زمان اجرای آنژیوگرافی، تقریباً نیم ساعت به طول می انجامد که البته بستگی به وضعیت بیماران دارد. جهت دریافت خدمات آنژیوگرافی تحت نظارت یک متخصص مجرب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات است که همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات در حوزۀ  اکوی قلب و آنژیوگرافی در تهران می باشند.

  کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()