فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی در چند سال اخیر مورد استقبال قرار گرفته است چون دارای یک سری مزایا می باشد که در ادامۀ پست دقیق تر بدان می پردازیم. لازم است که بدانید جهت راه اندازی یک مرکز آزمایشگاهی مجهز، بایستی یک سری اطلاعات تخصصی در این حوزه کسب نمود و در نتیجه لوازم آزمایشگاهی متعددی را با برندهای خارجی و ایرانی تهیه نمایند.

کلیۀ تجهیزات و دستگاه هایی که جهت شروع فعالیت محیط آزمایشگاه لازم است را می توانید به طور مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی خریداری نمائید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو چند سال متوالی است که توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ فروش لوازم و دستگاه های تخصصی و عمومی محیط های آزمایشگاهی فعالیت داشته باشند.

خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی

در همین راستا، این مقاله برای شما گردآوری شده است تا بیشتر با اهمیت ارائه خدمات مراکز فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی در ایران آشنا شوید. به عبارتی چنین مراکزی به دلیل فعالیتی که دارند، دسترسی بیشتری به وضعیت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی دارند و راحت تر می توانند مشتریان را در حوزۀ انتخاب و خرید چنین تجهیزاتی راهنمایی کنند.

پیش از هر اقدامی برای خرید، نیاز است که کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی را لیست نموده و سپس بر اساس آن، انتخاب و سفارش دهید. بدون شک هر یک از لوازم و دستگاه هایی که در مراکز آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، وجود آنها ضرورت دارد که می بایست به صورت اورجینال و با کیفیت عالی از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی تهیه نمائید.

با توجه به اینکه در گذشته اکثر افراد جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی به بازار مراجعه می نمودند، امروزه راه اندازی مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، مسیر را برای شما تسهیل نموده و به نوعی توانسته اند از دغدغۀ شما کاسته و روش مناسبی را برای تأمین چنین تجهیزاتی فراهم آورند. بنابراین چندین سال است که فروشگاه آزمایشگاهی علمینو توانسته شرایط مناسبی را در حوزۀ ارائه چنین خدماتی به شما مشتریان گرامی مهیا سازند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()