بهترین متخصص قلب و عروقتلاش می کند بر اساس وضعیت سلامت شخص بیمار، بهترین روش تشخیصی را برای فرد تجویز نمایند که در نهایت بتوانند روند درمان را به بهترین کیفیت انجام دهند. قلب یکی از اعضای مهم بدن می باشد که وظیفۀ پمپاژ خون را به بخش های مختلف بدن دارد. بدین ترتیب ایجاد کوپکترین اختلال در عملکرد قلب، می تواند آسیب جدی به سایر اندام های بدن وارد نماید. لذا  بهترین متخصص قلب و عروق با بررسی نتایج آزمایشات آنژیوگرافی، نوار قلب و اکوی قلب می تواند نسبت به روش درمان بیماری شخص تصمیم بگیرند. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی چندین سال است که فعالیت خود را در حوزۀ ارائه خدمات تشخیصی و درمان بیماری های قلبی آغاز نموده و همواره پاسخگوی پرسش و همچنین سرویس به مراجعین محترم می باشند.

بدون شک بهترین متخصص قلب و عروق کمک می کند تا شما بتوانید سلامت قلب خود را حفظ نمائید و با معاینۀ قسمت های مختلف بدن نوع مشکلات شما را تشخص داده و نسبت به آن بهترین شیوۀ درمان را اجرا نماید. همانطور که از آن آگاه هستید، وظیفۀ بهترین متخصص قلب و عروق، رسیدگی به وضعیت خونرسانی از قلب به دیگر قسمت های بدن نموده و به نوعی از اختلالات بوجود آمده برای این عضو حساس مطلع گردند.

بدیهی است که یک متخصص قلب و عروق متناسب با وضعیت شخص می تواند نسبت به نتیجۀ معاینات فیزیکی، بهترین روش درمان را برای بیماران در نظر بگیرند. بدین ترتیب بهترین متخصص قلب و عروق با تشکیل پرونده پزشکی برای بیمار تلاش می کند تا فرد را با تشخیص به موقع نوع بیماری، هر چه سریع تر درمان نماید. در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی در زمینۀ درمان بیماری های قلبی مانند خدمات اکوی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()