بای پپ (bipap) از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در علم پزشکی به کار برده می شود. مقالۀ این ماه را به معرفی دستگاه بای پپ اختصاص داده ایم تا اطلاعات تخصصی بیشتری نسبت به آن کسب نمائیم. دستگاه بای پپ bipap نوعی ونتیلاتور به شمار می رود که بر پایۀ فشار مثبت راه هوایی دو سطحی عمل می کند و کارایی مفید برای بیماران مبتلا به تنگی نفس و مشکلات ریوی دارد. از این رو مراکز درمانی موظف به خرید بای پپ هستند تا بدین ترتیب بتوانند افرادی که با مشکلات تنفسی به آنها مراجعه می کنند، به وضعیت سلامت آنان سر و سامان ببخشند. تجهیزات پزشکی بارمان به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ توزیع تجهیزات پزشکی، قادر به فروش انواع دستگاه تنفسی منجمله دستگاه bipap می باشند.

خرید دستگاه بای پپ برای پیشگیری از مشکلات تنفسی

افرادی که با مشکلات شدید آپنه تنفسی، پنومونی، انسدادهای ریوی، اختلال تنفسی پس از عمل جراحی و آسم رو به رو هستند، نیازمند به استفاده از دستگاه های تنفس مصنوعی همچون بای پپ هستند. چنین دستگاه هایی به فرآیند دم و بازدم آنها کمک می کند چون شخص در حالت طبیعی قابلیت انجام صحیح دم و بازدم را نداشته و با کمبود اکسیژن مواجه می شود. بدین ترتیب جهت درمان بیماری این اشخاص، به توصیۀ پزشک معالج، فرد بایستی برای مدت زمان معلوم و یا تا لحظۀ مرگ از دستگاه بای پپ bipap استفاده نماید.

برخی از بیماری های عفونی دستگاه تنفسی را درگیر می کند که عوامل متعددی مثل میکروب ها، باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و ... در این اتفاق دخیل هستند. استشمام و انتقال آنها از طریق راه های ارتباطی همچون دهان، بینی و سینوس ها وارد مجرای تنفسی می شوند و بدین ترتیب شرایط عفونی در سیستم دستگاه تنفس شخص بوجود می آورند. در نتیجه فرد با مشکلات تنفسی رو به رو می شود. بدین ترتیب نیازمند به خرید  bipap از مراکزی همچون تجهیزات پزشکی بارمان می باشند.

  تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()