اکوی قلب یا آنژیوگرافی بهترین روش برای تشخیص اختلال و مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ قفسه سینه می باشد. در واقع بسیاری از مشکلات و بیماری های قلبی و عروقی را می توان با انجام آزمایشات  آنژیوگرافی تشخیص داد. بهره مندی از این روش، می تواند مسیر درمان را تسریع ببخشد و بدیهی است که می توان در هزینه های درمان صرفه جویی نمود. در ادامۀ پست بیشتر به بررسی نحوۀ اکوی قلب می پردازیم تا شما نیز بر این موضوع مهم آگاهی لازم داشته باشید. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از مراکز با سابقه در عرصۀ ارائه خدمات آنژیوگرافی و دیگر آزمایشات و تست ها در تشخیص و درمان بیماری های قلبی فعالیت دارند.

ارائه خدمات تخصصی اکوی قلب و آنژیوگرافی

بدین ترتیب اگر با مشکلاتی در نواحی قفسه سینه و عدم کارکرد بخشی از بدن رو به رو شدید، بایستی با یک متخصص قلب در ارتباط باشید. از آنجایی که بسیاری از بیماری های قلبی دارای علائم بالینی یکسانی هستند، می بایست با انجام یک سری آزمایشات تخصصی، تشخیص نوع بیماری برای متخصص راحت تر خواهد بود و در نتیجه روش مناسبی را برای درمان بیماری انتخاب می کنند.

به طور کلی پزشکان با استفاده از نتایج اکوی قلب می توانند به سهولت عروق خونی را بررسی و معاینه نمایند. قطعاً تشخیص عروقی که مسدود و یا حالت گرفتگی دارند، شناسایی را راحت تر نموده اند. در ضمن علاوه بر انجام آنژیوگرافی، امکان اجرای انسداد رگ ها با استفاده از بالن و یا استنت نیز فراهم می باشد. روش اجرای آنژیوگرافی پیچیده نیست و می توان گفت زمان زیادی هم برای انجام آن صرف نمی شود و تنها از ماده حاجب برای تزریق به رگ های خونی استفاده می گردد که در نهایت بتوانند پس از تصویربرداری با اشعۀ ایکس، وضعیت عملکرد گردش خون را بررسی نمایند. در حال حاضر جهت انجام تست اکوی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

  کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()