رادیولوژی دندان موضوع مقالۀ این هفتۀ ما را به خود اختصاص می دهد و به همین دلیل تلاش داریم تا به صورت حرفه ای به مهمترین ویژگی تصویربرداری دندان بپردازیم. امروز قصد داریم تا شما را با انواع رادیولوژی دندان و موارد کاربرد آن آشنا سازیم. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید در صورت لزوم و نیاز دندانپزشک نسبت به انجام رادیولوژی دندان به مراکز معتبری همچون مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند، به صورت تخصصی، تجهیز به پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های رادیولوژی دندان می باشند.

ارائه کلیۀ خدمات رادیولوژی دندان

در دهه های اخیر شاهد افزایش تنوع روش های رادیولوژی دندان می باشیم که بر پایۀ اشعۀ ایکس، فرآیند تصویربرداری را انجام می دهد. اجرای رادیولوژی دندان به دو دسته بندی اصلی رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم بندی می شود. به طور کلی رادیولوژی دندان از شیوه های سریعی است که در راستای تشخیص پوسیدگی دندان، آبسه، نقایص فک و دندان و دیگر ناهنجاری های دهان و دندان مورد استفاده قرار گرفته می شود.

رادیولوژی داخل دهانی از جمله روش های رایج تصویربرداری است که امکان تصویربرداری با جزئیات بالا را برای مخاطب فراهم می آورد. به طور کلی با انجام این روش رادیولوژی دندان می توان فرآیند تشخیص پوسیدگی، وضعیت ریشه دندان، وضعیت دندان های در حال رشد و ... را مشاهده نمود. رادیولوژی بایت وینگ، رادیولوژی پری اپیکال، رادیولوژی اکلوزال، رادیولوژی سی تی اسکن استاندارد و ... برخی از روش های متنوع رادیولوژی دندان به شمار می روند که جهت انجام درمان های متفاوت به بیماران تجویز می شود. جهت انجام به روزترین روش های رادیولوژی دندان و سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.

   مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک دو، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()