سی تی اسکن دندان رایج ترین روش برای تصویربرداری دندان به کمک اشعۀ ایکس به شمار می رود. تفاوت جزئی میان روش های رادیولوژی و سی تی اسکن دندان وجود دارد که در ادامۀ پست تلاش داریم بدان بپردازیم. اجرای سی تی اسکن دندان با عنوان توموگرافی کامپیوتری شناخته می شود و عمدتاً دندانپزشکان به منظور تشخیص و انتخاب مناسب ترین روش درمان بیماری ها در نواحی فک و صورت از نتایج آن استفاده می نمایند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل سال های متوالی است که توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، به صورت حرفه ای خدمات سی تی اسکن دندان را به مراجعین محترم ارائه دهند.

انجام سی تی اسکن دندان با دستگاه های پیشرفته

عمدتاً اجرای CTSCAN دندان نیاز به هیچ گونه آمادگی ندارد لیکن فرد بایستی لباس آزاد بپوشد، ضمن آنکه به هیچ عنوان از زیورآلات فلزی در نواحی سر و گردن استفاده ننماید. به طور کلی اجرای سی تی اسکن دندان در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. هم اکنون جهت انجام سی تی اسکن دندان می توانید به مراکز رادیولوژی دندان مراجعه نموده و متناسب با تجویز دندانپزشک، نوع تصویربرداری مورد نظر را انجام داده و در نهایت نتایج بدست آمده را به صورت مکتوب و یا فایل های دیجیتالی در اختیار ندانپزشک معالج قرار دهید.

هزینۀ  رادیولوژی دندان  و سی تی اسکن دندان بر اساس تعرفه های از پیش تعیین شده انجام می پذیرد. هم اکنون خیلی از افراد پیش از درمان بیماری های دهان و دندان بایستی نسبت به انجام رادیولوژی و سی تی اسکن دندان منطبق بر تجویز دندانپزشک انجام دهند. به طور کلی اجرای تصویربرداری دندان در راستای تشخیص مشکلات بوجود آمده در نواحی دهان و دندان انجام می پذیرد و در همین راستا مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت کاملاً حرفه ای، چنین خدماتی را به شما ارائه می دهند.

   مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک دو، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()