شرکت تجهیزات آزمایشگاهی به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و فروش لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت می کنند. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای راه اندازی مراکز آزمایشگاهی هستند، می توانند به سهولت از میان تنوع بالای محصولات موجود در فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. اگر به دنبال تهیۀ شیشه آلات، ظروف فلزی و پلاستیکی متناسب با محیط آزمایشگاه تشخیص طبی، پتروشیمی و غیره می باشید، می توانید از خدمات شرکت تجهیزات آزمایشگاهی بهره مند گردید.

بهترین شرکت تجهیزات آزمایشگاهی

به طور کلی محیط های آزمایشگاهی به دلیل نوع فعالیت و موادی که با آن سر و کار دارند، بایستی از ابزارآلات و دستگاه های مختلف استفاده نمایند. بنابراین تأمین چنین ابزارآلاتی نیاز به مراجعه به مراکز معتبر دارد که در حوزۀ فروش لوازم آزمایشگاهی ضروری فعالیت می کنند. در واقع شرکت تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع تخصص و فعالیتشان، اطلاعات دقیق در خصوص انواع برند و محصولاتی که شرکت های مختلف در این حوزه تولید و به بازار عرضه می کنند، دارند.

اکثر مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی در منطقۀ تهران مستقر بوده و متناسب با سطح فعالیت حرفه ای که می توانند داشته باشند، اقدام به فروش محصولاتی با کیفیت همراه با گارانتی می نمایند. با توجه به اینکه تأمین تجهیزات آزمایشگاهی در شهرستان ها کار راحتی نیست، عمدتاً از طریق چندین واسطه خرید خود را انجام می دهند ولی در حال حاضر فروشگاه اینترنتی آزمایشگاهی علمینو با توجه به تخصصی که دارند، به عنوان یکی از شرکت های تجهیزات آزمایشگاهی، قادر به پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی در تهران دارای کلیۀ امکانات لازم برای عرضۀ محصولات با برندهای معتبر خارجی می باشند. البته هنگام خرید لوازم آزمایشگاهی بایستی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()