هم اکنون جهت خرید لوازم آزمایشگاهی می توانید به مراکز معتبر که در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند، مراجعه نمائید. امروزه متناسب با فعالیت های مختلف آزمایشگاهی، می توانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به  خرید لوازم آزمایشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا نمائید. همانطور که می دانید تنوع تجهیزات و مواد اولیه ای که در مراکز آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. بنابراین تأمین آنها نیاز به صرف زمان زیادی دارد که در گذشته باعث می شد تا افراد مدت زمان بیشتری را در بازار سپری کنند ولی امروزه جهت خرید لوازم آزمایشگاهی می توانند به صورت اینترنتی از طریق مراکز معتبری همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو اقدام نمایند.

خرید لوازم آزمایشگاهی همراه با گارانتی معتبر

با توجه به تعدد تجهیزات و اقلام مورد نیاز برای مراکز آزمایشگاهی، جهت خرید لوازم آزمایشگاهی، توصیه ما در این است که به مراکز معتبر و شناخته مراجعه نمائید. مراکزی که سطح خدماتی که ارائه می دهند، بسیار گسترده باشد و به نحوی بتواند نیاز شما را خیلی فوری برآورده نماید. قطعاً در حوزۀ تولید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی، برندهای متعددی را مشاهده نموده اید که انتخاب از میان آنها برای افراد ممکن است کار دشواری به نظر برسد.

بنابراین هم اکنون از طریق مراکز پخش تجهیزات آزمایشگاهی، پیش از خرید لوازم آزمایشگاهی، می توانید در ابتدا با کارشناسان فروش آن مجموعه مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب تصمیم نهایی خود را در خصوص خرید لوازم آزمایشگاهی بگیرید. امروزه مراکز آزمایشگاهی نسبت به گذشته راحت تر می توانند از میان انواع اقلام آزمایشگاهی، بهترین تجهیزات را انتخاب و خریداری نمایند.

در حال حاضر جهت خرید لوازم آزمایشگاهی از  شرکت تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای معتبر همچون سفیر آزما، هلدینگ KTG، آراتجهیز، ایده آل تشخیص آتیه، ایده آل تجهیز، پارسا تجهیز ایرانیان، زرین پیرکس، هانا اینسترومنت، AZ تایوان، میلواکی، لترون، Merck آلمان، SPL کره جنوبی، Sigma Aldrich آمریکا، ایبرسکو ایران، شیماز، سیماک چک و ... می توانید با واحد فروش فروشگاه آزمایشگاهی علمینو تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()