فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی بهترین مرکز برای تأمین کلیۀ تجهیزات مورد نیاز برای آزمایشگاه ها محسوب می گردد. بدون مراجعه به بازار، می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات در وب سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی داشته باشید. چندین دهه است که شاهد فعالیت مراکز عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی در سطح بازار هستیم که توانسته اند با واردات و عرضۀ این گونه لوازم، شرایط را برای تأمین مایحتاج مورد نیاز مراکز آزمایشگاهی را فراهم نموده اند. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو یکی از باسابقه ترین مراکز در زمینۀ پخش لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی به شمار می رود که در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به جلب رضایت مشتریان گردند.

امروزه راه اندازی مرکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاه تر، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز برای محیط آزمایشگاه را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. بدون شک نسبت به گذشته شرایط برای تأمین کلیۀ اقلام مورد نیاز برای مراکز آزمایشگاهی تسهیل تر شده است. به عبارتی به تمامی تجهیزاتی که توسط آن فروشگاه عرضه می شود، دسترسی خواهید داشت و به راحتی قادر به بررسی مشخصات فنی و مقایسۀ قیمت آنها بپردازید.

در نتیجه اگر خواستار مهیا نمودن شرایط مناسب برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه هستید، مراجعه به سایت های فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی بهترین پیشنهاد به شما محسوب می گردد. امروزه خیلی از افراد، از این شیوه استقبال نموده و بدون محدودیت زمانی اقدام به خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی نمائید. امروزه بدون وقفه می توانند از مزایای خدمات چنین مراکزی بهره مند گردند. بدون شک دسترسی داشتن به کلیۀ اقلام، شما را بر این می دارد که بتوانید بدون محدودیت، پس از بررسی تمام جوانب، از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز آزمایشگاهی نمائید.

 

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()