جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی بایستی به مراکز معتبر که در حوزۀ فروش چنین لوازمی فعالیت دارند، مراجعه نمائید. راه اندازی مراکز آزمایشگاهی در زمینه های مختلف نیاز به تأمین انواع ظروف، دستگاه و مواد اولیه دارد. بدین ترتیب اگر در صدد برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی  هستید، به سهولت می توانید با لیست نمودن آنها، در نهایت بتوانید بدون نگرانی، لوازم مورد نیاز چنین مجموعه هایی را خریداری نمائید. جهت بررسی مدل های متنوع اقلام و تجهیزات آزمایشگاهی می توانید به سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ واردات و پخش انواع تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند و می توانند راهنمای خوبی برای شما در انتخاب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی به شمار آیند.

خرید تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی

تعدد لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی که در بازار عرضه می شوند بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا افرادی که به دنبال خرید تجهیزات آزمایشگاهی باشند، مدت زمان زیادی را در مراکز مربوطه صرف نمایند. لیکن با راه اندازی مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، فرصت مناسبی برای شما فراهم شده است که بتوانید راحت تر از گذشته، بدون محدودیت زمانی و مکانی، اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی در زمینه های مختلف گردید. برای اطلاع از قیمت تجهیزات آزمایشگاهی به سایت مراجعه کنید.

یکی از موارد مهم و اساسی که در زمینۀ خرید تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارد، بهره مندی از چنین امکاناتی، به شما کمک می کند که بتوانید در مدت زمان کوتاهی، کلیۀ اقلام مورد نیاز مجموعۀ خود را خریداری نمائید. مهمترین ویژگی که تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی بایستی داشته باشند، اصل بودن آنها است. چرا که تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی در معرض مواد شیمیایی قرار گرفته می شوند و بدین ترتیب می بایست هنگام خرید تجهیزات آزمایشگاهی به مراکز معتبری همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو که دارای سابقۀ فعالیت بلند مدت می باشد، مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()