فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی در راستای تأمین و پخش اقلام مورد نیاز برای مراکز آزمایشگاه ها راه اندازی می شوند. لازم به ذکر است که برخی از اقلام آزمایشگاهی کاربرد عمومی دارند و در اکثر محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته برخی از آنها نیز مصارف اختصاصی در آزماشگاه ها با نوع فعالیت متفاوت دارند. بدین ترتیب اگر خواستار خرید چنین لوازمی هستید، مراجعه به مراکز فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی که دارای سایت رسمی هستند، بهترین فرصت به شمار می رود. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش لوازم آزمایشگاهی با برندهای معتبر هستند.

در نتیجه شما به سهولت و بدون دغدغه می توانید نسبت به خرید اقلام از فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی اقدام نمائید. تعدد لوازم و تجهیزاتی که در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. عبارتند از فور، بن ماری، هود آزمایشگاهی، هات پلیت، اتوکلاو، سیسمکس، هیتاچی، ظروف پلاستیکی، ظروف استیل، شیشه آلات و ... هستند که هر کدام از آنها در محیط های آزمایشگاهی بسیار کاربردی هستند. ضمن آنکه با برند و مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند.

بنابراین از طریق فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی، شما با دسترسی داشتن به کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه، در نهایت بهترین لوازم و تجهیزات را خریداری نمایند. بنابراین متناسب با آزمایشگاه های تشخیص طبی، پتروشیمی، صنایع مواد غذایی و ... می توانید با مراجعه به معتبرترین فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی، کلیۀ وسایل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

لازم به ذکر است که برخی از مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته اند امکان خرید تجهیزات آزمایشگاهی را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم آورند. لذا چندین سال است که از فعالیت حرفه ای فروشگاه آزمایشگاهی علمینو در زمینۀ پخش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران و شهرستان ها می گذرد که می توانید از آن بهره مند گردید.

 

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()