فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی بهترین فرصت برای خرید اقلام مورد نیاز مراکز آزمایشگاهی است. در واقع می توان گفت که تعدد اقلام و لوازمی که در محیط های آزمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است و به همین دلیل اگر برای تهیۀ آنها به فروشگاه ها در بازار مراجعه نمائید، مدت زمان زیادی از وقت شما را اشغال کند.

لیکن راه اندازی مراکز  فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، به شما کمک می کند که بتوانید بدون محدودیت زمانی به بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه بپردازید و در نهایت بتوانید موفق به خرید اقلام مورد نیاز آزمایشگاه گردید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو یکی از بزرگ ترین مراکز در عرصۀ تأمین تجهیزات آزمایشگاهی است که بیش از یک دهه از فعالیت حرفه ای آن می گذرد که توانسته اند چندین سال با ارائه خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، سطح خدماتی را که ارائه می دهند را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند.

با توجه به اینکه تنوع و تعدد لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی در زمینه های مختلف، بسیار است. تهیۀ آنها از میان تنوع برند و مدل، نیاز به صرف زمان بیشتری دارد و بدین ترتیب خرید حضوری، همواره مدت زمان زیادی از وقت افراد را به خود تخصیص داده است. لیکن مراکز معتبر که در این صنعت فعالیت خود را آغاز نموده اند و به صورت حرفه ای در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستند چون با راه اندازی سایت فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی، بدون محدودیت زمانی و مکانی، شرایط را برای تأمین انواع اقلام مورد نیاز مرکز فروشگاهی فراهم نموده اند.

اگر در تلاش برای استفاده از خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی می باشید، می توانید به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نموده و پس از بررسی قیمت تجهیزات آزمایشگاهی و دقیق مشخصات فنی محصولات و مقایسۀ آنها با یکدیگر در نهایت اقدام به خرید مناسب ترین لوازم نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()