عملکرد قلب به نوبۀ خود بسیار منحصر به فرد است و نقش تأثیرگذار بر نحوۀ عملکرد دیگر اعضای بدن دارد. لذا برخی از عوامل وجود دارد که باعث ایجاد مشکلات و درد در ناحیۀ قفسه سینه می شود که با رویت این مشکل بایستی به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه نمایند تا پزشک معالج بتواند با بررسی وضعیت بالینی بیمار و تجویز مناسب ترین آزمایش و تست، نوع بیماری فرد را تشخیص داده و سپس اقدام به درمان بیماری فرد نماید. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به بروزترین تجهیزات و پرسنل مجرب، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به عموم بیماران می باشند.

وظایف و مسئولیت بهترین متخصص قلب و عروق

امروزه به سهولت می توانید پیشرفته ترین خدمات درمانی در حوزۀ بیماری های قلبی و عروقی را می توانید از طریق این مجموعۀ معتبر دریافت نمائید. بهترین متخصص قلب و عروق متناسب با تخصصی که توانسته اند کسب نمایند، به بهترین شکل ممکن قادر به بررسی وضعیت بالینی بیمار، تشخیص نوع بیماری و اختلال برای چنین اشخاصی راحت است. بهتر می توانند با تجویز آزمایش مناسب، روند تشخیص و درمان بیماری را تسریع ببخشند.

قلب از اعضای حیاتی بدن محسوب می گردد که وظیفۀ حفظ سلامت دیگر اعضای بدن را بر عهده دارد. بدین ترتیب عوامل متعددی وجود دارد که اختلالات و مشکلات بالینی را برای افراد بوجود می آورد. در نتیجه بهترین متخصص قلب و عروق می تواند پس از بررسی وضعیت بیمار و تجویز روش تشخیصی مناسب برای فرد، در نهایت موفق به انتخاب بهترین روش برای درمان بیماری شخص گردد.

تست ورزش، تست الکتروکاردیوگرام، هولتر ECG، تست اکوکاردیوگرام، آنژیوگرافی قلب ، کاتتریزاسیون قلب و ... از جمله انواع تست هایی است که توسط بهترین متخصص قلب و عروق برای بیمار تجویز می شود. بدین ترتیب متناسب با مشکل قلبی که با آن رو به رو هستید، می توانید از خدمات حرفه ای کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی بهره مند گردید.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

 آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com 

ساعات حضور دکتر در مطب:
روزهای فرد : 5 بعد از ظهر الی 10 شب

ساعات حضور دکتر در بیمارستان
شنبه : 4/5 عصر تا 8 شب

چهارشنبه : 8/5 صبح تا 2 بعداز ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()