بهترین متخصص قلب و عروق به جزأت می تواند بر اساس دستورالعمل و دانش تخصصی که از آن برخوردار است، بهترین روند تشخیص و درمان را برای فرد بیمار انجام دهد. با توجه به اینکه قلب از اعضای مهم بدن شناخته می شود و وظیفۀ پمپاژ خون را به نواحی مختلف بدن دارد.به همین دلیل نحوۀ عملکرد این قطعه بر روی کارکرد دیگر قسمت های اعضای بدن تأثیرگذار می باشد. بنابراین  بهترین متخصص قلب و عروق تلاش می کند، با بررسی وضعیت بالینی فرد بتواند مناسب ترین روش تشخیصی را برای بیمار تجویز نموده و سپس نسبت به درمان شخص، بهترین اقدام را انجام دهد.

بهترین متخصص قلب در تهران  

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی چند سال متوالی است که با افتتاح مجموعه، توانسته اند هر گونه خدمات تشخیصی در حوزۀ درمان بیماری های قلبی را ارائه دهند. به عبارتی افرادی که با مشاهدۀ مشکلات اساسی در ناحیۀ قفسه سینه و قلب به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه می نمایند، جهت انجام آزمایشات اکوی قلب و آنژیوگرافی می توانند به این مرکز معتبر و مجهز مراجعه نمایند.

به طور کلی درمان هر گونه نارسایی و اختلال در روند عملکرد قلب بر عهدۀ پزشک و بهترین متخصص قلب و عروق می باشد. با توجه به اینکه نارسایی های قلبی در بلند مدت می تواند خطرات جبران ناپذیر و به نوعی مرگز را به دنبال داشته باشد، بهتر است که هر چه زودتر با انجام روش های تشخیصی، نوع بیماری را تشخیص داده و سپس تحت نظارت بهترین متخصص قلب و عروق مسیر درمان را انجام دهند.

از آنجایی که اجرای  آنژیوگرافی ، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و ... نیاز به تجهیزات و افراد متخصص دارد، می توانید از خدمات حرفه ای کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی بهره مند گردید، که همواره آمادۀ بروزترین خدمات به مراجعه کنندگان گرامی می باشند.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

 آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com 

ساعات حضور دکتر در مطب:
روزهای فرد : 5 بعد از ظهر الی 10 شب

ساعات حضور دکتر در بیمارستان
شنبه : 4/5 عصر تا 8 شب

چهارشنبه : 8/5 صبح تا 2 بعداز ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()