آنژیوگرافی از جمله آزمون های تشخیصی در حوزۀ گرفتگی های عروقی به شمار می رود. در واقع متخصصین به منظور آگاهی از نوع مشکلات و اختلالات بوجود آمده برای بیماران از روش های تشخیصی همچون اکوی قلب استفاده می نمایند. به عبارتی جهت انجام آنژیوگرافی  قلب، متخصص امر با تزریق مادۀ رنگی به نام حاجب به رگ های خونی، اقدام به بررسی وضعیت گردش خون می پردازد. بدین ترتیب با مشاهدۀ وضعیت قسمت های مختلف عروق خونی، در نهایت می توانند نوع بیماری شخص را تشخیص دهند. جهت انجام اکوی قلب با استفاده از جدیدترین تجهیزات پزشکی می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستیمراجعه نمائید.

با استفاده از اکوی قلب می توان تعداد رگ های کرونر مسدود شده و محل انسداد آنها را تشخیص داد. در واقع آنژیوگرافی روش مستقیم برای کشف مشکلات و اختلالات شریان های کرونری قلب محسوب می شود. با استفاده از این روش که با استفاده از یک مادۀ رنگی که به وسیلۀ یک لوله بلند، نازک و منعطف انجام می پذیرد، نیاز به صرف مدت زمان زیادی نیست.

اجرای آنژیوگرافی قلب توسط متخصص قلب صورت می پذیرد و در زمانی که لوله کاتر به سمت قلب نزدیک می شود، ممکن است فرد دچار تپش قلب شود که این وضعیت کاملاً طبیعی می باشد. عمدتاً هنگام انجام تست آنژیوگرافی، فرد هیچگونه احساسی نخواهد داشت. در واقع اجرای اکوی قلب به عنوان روش تصویربرداری از آن بهره گرفته می شود.

به طور کلی اجرای  اکوی قلب بهترین روش برای تشخیص بیماری های قلبی و مشکلات ایجاد شده در ناحیۀ قفسه سینه به کار برده می شود. در نتیجه جهت هر گونه آزمایشات آنژیوگرافی و اکوی قلب می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نموده و از خدمات حرفه ای این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

 آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com 

ساعات حضور دکتر در مطب:
روزهای فرد : 5 بعد از ظهر الی 10 شب

ساعات حضور دکتر در بیمارستان
شنبه : 4/5 عصر تا 8 شب

چهارشنبه : 8/5 صبح تا 2 بعداز ظهر

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()