سی تی اسکن دندان نیز یکی از رایج ترین روش های تصویربرداری است که با استفاده از پرتو اشعه ایکس صورت می پذیرد که البته با پیشرفت تکنولوژی شاهد تصویربرداری از دندان با استفاده از امواج صوتی و میدان مغناطیسی نیز می باشیم. جهت اجرای سی تی اسکن دندان از تابش دوز پایین از اشعۀ ایکس، عملیات تصویربرداری از بافت های سخت و نرم دندان، فک و صورت انجام می پذیرد. عمدتاً تفاوت قابل توجه  سی تی اسکن دندان و رادیولوژی دندان در میزان دقت و کیفیت نتایج تصویربرداری می باشد که قابلیت مشاهدۀ آنها توسط کامپیوتر امکان پذیر می باشد.

بهترین مرکز سی تی اسکن دندان در تهران

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل سال های متوالی است که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و توانسته اند با تجهیز نمودن مجموعه به دستگاه های پیشرفته، شرایط را برای ارائه هر گونه خدمات تصویربرداری دندان اعم از سی تی اسکن دندان، سی بی سی تی دندان و رادیولوژی دندان به روش های مختلف فراهم آورند. در نتیجه افرادی که بایستی چنین تصویربرداری هایی از نواحی دندان، فک و صورت انجام دهند، می توانند به این مرکز مجهز مراجعه نمایند.

عمده موارد کاربردی که می توان از نتایج تصویربرداری سی تی اسکن دندان بدان اشاره کرد عبارتند از :

  • برنامه ریزی برای جراحی ترمیمی
  • تشخیص اختلالات در نواحی مفصلی فک
  • بررسی وضعیت رشد دندان ها و عصب های آن ها
  • تشخیص و مشاهدۀ ابعاد تومورها و کیست در فک
  • مشاهدۀ فک و وضعیت سینوس ها و حفره های بینی
  • پیگیری درمان های مرتبط به ارتودنسی و ایمپلنت
  • یافتن محل درد و آسیب های پوسیدگی و اختلالات در ناحیه دندان ها
  • و ...

نکتۀ قابل توجهی که بایستی پیش از انجام سی تی اسکن دندان و  سی بی سی تی دندان آگاه باشید، عدم استفاده از زیورآلات تزئینی فلزی همچون گوشواره، گردنبند، گل سر، تل و ... در ناحیۀ سر و گردن می باشد چون می تواند عامل اختلال در نتایج بدست آمده از تصویربرداری دندان گردد، ضمن آنکه می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()