سی بی سی تی دندان، روش دیگر تصویربرداری دندان به شمار می رود که با عنوان توموگرافی کامپیوتری نیز شناخته می شود. اساس این سبک از رادیوگرافی دندان، اشعۀ ایکس به حالت مخروطی شکل می باشد. چندین سال است که می توانید شاهد به کارگیری این شیوۀ تصویربرداری باشید که از نتایج آن برای تشخیص اکثر مشکلات در ناحیه دهان، فک و صورت بهره گرفته می شود. اجرای  سی بی سی تی دندان نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص دارد که می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به ارائه بروزترین خدمات تصویربرداری دندان گردند.

موارد کاربرد نتایج سی بی سی تی دندان

به طور کلی از نتایج رادیولوژی سی بی سی تی CBCT برای تشخیص در حوزۀ دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی و ارتوپدی بهره گرفته می شود. بنابراین نیاز نیست نگران مشکلات و بیماری های دندانی باشید چون دانپزشک می توانید با مشاهدۀ تصاویر سی بی سی تی دندان، بهترین شیوۀ درمان را انتخاب نموده و انجام دهند. بر اساس محاسبات پرتوهای مخروطی دندانی، فرآیند توموگرافی کامپیوتری ثبت می گردد. در واقع با بهره گیری از تجهیزات پرتونگاری مخصوص که امکان تصویربرداری سه بعدی را فراهم می آورد، اجرای سی بی سی تی دندان انجام می پذیرد.

از مزایای تصویربرداری سی بی سی تی دندان می توان به جزئیات دقیق از نواحی مختلف بافت های نرم و سخت فک، صورت، حفره های بینی و سینوس ها اشاره نمود. به همین دلیل دندانپزشکان جهت پیگیری برخی از درمان های خود همچون ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی، کیست و غدد لنفاوی اقدام به تجویز عکسبرداری سی بی سی تی دندان برای بیمار می نماید. جهت دریافت هر گونه خدمات تصویربرداری همچون  سی تی اسکن دندان و سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

   مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()