بای پپ از جمله دستگاه های پرکاربرد در امور درمان مشکلات تنفسی به شمار می رود. با بهره گیری از این نوع دستگاه، می توان فشار هوا را در دو سطح در حالت دم و بازدم کنترل نمود. اکثر اجزای سازندۀ دستگاه بای پپ همانند دستگاه سی پپ ساخته شده است. مراکز درمان همچون بیمارستان ها، درمانگاه ها و غیره بایستی اقدام به خرید بای پپ نمایند. فشار مجرای هوای مثبت دم، در دستگاه bipap بیشتر می شود و بدین ترتیب می تواند عامل مؤثر در تسهیل فرآیند نفس کشیدن گردد. مرکز تجهیزات پزشکی بارمان در زمینۀ فروش دستگاه های کمک تنفسی همچون بای پپ، اکسیژن ساز، ونتیلاتور و ... فعالیت می کنند.

مزایای خرید بای پپ

برخی از بیماری های تنفسی وجود دارد که افراد با کمبود اکسیژن رو به رو می شوند و به همین دلیل در محیط های درمانی به منظور متعادل سازی سیستم تنفسی بهره می گیرند. برخی از بیماری های ریوی باعث نارسایی تنفسی در اشخاص می شود و به همین دلیل نیازمند به استفاده از دستگاه بای پپ، یک دستگاه تهویه مکانیکی یا کمک تنفسی هستند.

اگر فرد دچار نارسایی تنفسی گردد، بای پپ bipap می تواند دستگاه مناسبی برای تسهیل فرآیند دم و بازدم مورد استفاده قرار گرفته شود. با تنظیم فشارهای از پیش در نظر گرفته شده برای دستگاه بای پپ، می توانید وارد مجاری تنفسی شخص گردید و بدین ترتیب به فرآیند منبسط شدن شش ها کمک کنید. آسم، آپنه های مرکزی، هیپر کاپنه مزمن و برخی از بیماری های عصبی – عضلانی برخی از بیماری هایی هستند که افراد با مشکل در عملکرد تنفس رو به رو می شوند. بدین ترتیب برخی از افراد بایستی در محیط منزل جهت ادامۀ روند درمان خود، اقدام به خرید بای پپ نمایند. هم اکنون جهت تأمین دستگاه بای پپ  bipap  با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش تجهیزات پزشکی بارمان تماس بگیرید.

  تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()