رادیولوژی دندان به منظور تشخیص بیماری و مشکلات در ناحیۀ فک و دندان صورت می پذیرد. در واقع نتایج تصویر برداری دندان به دندانپزشک کمک می کند که بتواند ناهنجاری ها و پوسیدگی های نهفته در داخل دهان را با وضوع بیشتر ملاحظه نماید. امروزه دستگاه های رادیولوژی دندان در مدل های متفاوت ساخته می شوند که قابلیت تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی را فراهم آورند. اساس عملکرد  رادیولوژی دندان ، تابش اشعۀ ایکس به داخل دهان می باشد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تأمین تجهیزات و دستگاه های مخصوص، قادر به ارائه هر گونه خدمات رادیولوژی دندان با تعرفه های معین می باشند.

مزیت انجام رادیولوژی دندان

مزیت انجام رادیولوژی دندان، تشخیص پوسیدگی های نهفته، وضعیت رشد ریشه دندان، بررسی سلامت استخوان فک، کیست های موجود در بافت نرم و ... می باشد. رادیوگرافی بایت وینگ، رادیولوژی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیولوژی ترموگرافی و ... از جمله انواع رادیولوژی دندان به شمار می روند که می توانید از مزایای آنها بهره مند گردید. به عبارتی میزان دقت هر کدام از روش ها نسبت به دیگری متمایز است و بدین ترتیب دندانپزشک متناسب با مشکلاتی که فرد بیمار به مطب مراجعه می کند، مناسب ترین روش رادیولوژی دندان را تجویز می نماید.

تعرفه رادیولوژی دندان توسط اتحادیۀ مربوطه تعیین می گردد. بدین ترتیب بدون دغدغه می توانید نسبت به استفاده از خدمات تصویربرداری دندان به مراکز تخصصی مراجعه نمائید. با هدف بررسی ابعاد و نحوۀ قرارگیری دندان و یا کارهایی که برای ایمپلنت دندان انجام می پذیرد، اجرای رادیولوژی دندان، یک کار مهم و اساسی به شمار می رود.

به طور کلی استفاده از نتایج سی تی اسکن دندان و دیگر روش های تصویربرداری دندان، دندانپزشکان راحت تر می توانند روش مناسبی را برای درمان شخص بیمار در نظر بگیرند. در صورت نیاز به انجام رادیولوژی دندان داخل دهانی و همچنین خارج دهانی می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()