سی تی اسکن دندان نوعی تصویربرداری از نواحی داخلی و خارجی دهان محسوب می گردد. با استفاده از این دستگاه، از زوایای مختلف فرآیند تصویربرداری انجام می پذیرد که در نهایت یک عکس رادیولوژی دو بعدی به شما تحویل داده می شود. دندانپزشکان با مشاهدۀ نتایج سی تی اسکن دندان ، می توانند بهترین درمان را برای معاینۀ دهان، فک و دندان فراهم آورد. اجرای سی تی اسکن و تصویربرداری سه بعدی، ارزیابی دقیق تری از شرایط دهان را ثبت می کند و از مزایای آن برای تشخیص و ادامۀ روند درمان استفاده می گردد.

مزیت سی تی اسکن دندان

جهت انواع رادیولوژی و سی تی اسکن دندان و سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید چون تجهیز به کلیۀ دستگاه های پیشرفته در حوزۀ تصویربرداری دندان می باشند.

سی تی اسکن چندین پرتو را به صورت یکجا به اندام ها می تاباند، تا بدین وسیله با جزئیات بیشتر بتواند اجزای مختلف بافت نرم و سخت داخل دهان تصویربرداری نماید. لازم به ذکر است که ایکس ری ها و سی بی سی تی دندان هم اشعه های الکترومغناطیسی را برای ثبت نتایج تصویربرداری استفاده می نمایند. لازم به ذکر است که سی تی اسکن سه بعدی نیاز به تابش اشعۀ کمتری دارد و نسبت به روش های قدیمی سی تی اسکن دندان، میزان تابش را خیلی کاهش داده اند.

در حالت کلی، امروزه بیشتر از دستگاه های سی تی اسکن دندان با درصد اشعۀ ایکس پایین استفاده می گردد که صدماتی برای انسان به دنبال نداشته باشد. ضمن آنکه نتایج سی تی اسکن سه بعدی درون دستگاه های کامپیوتر قابل مشاهده و بررسی است. شما می توانید جهت انجام انواع رادیوگرافی و سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  سی بی سی تی دندان با واحد پذیرش تماس حاصل فرمائید.

 

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()